• Viziunea pentru 2014 este sa avem o agentie fluida, lycra-agency, o agentie care sa ia orice forma in orice moment, in functie de proiectele pe care le avem si de clientii pe care ii aducem. Flexibilitatea este cel mai important cuvant in publicitatea de astazi.
  • Oameni de digital sunt mai scumpi decat cei de traditional in publicitate. La nivel de consumator, insa, nu exista ruptura intre digital, traditional, tv, print sau outdoor.
  • Reaprindem derby-ul publicitatii romanesti.
  • A fost un singur pitch mare in 2014 pe piata din Romania, in rest nu au fost jocuri mari pe care sa le poti castiga. Noi avem niste zone de dezvoltare bine creionate pentru 2015: farma, sport-marketing, telecom, business to business marketing.
  • Provocarea este foarte mare pe B2B, pentru ca in Romania se face foarte putin cu adevarat. Eu cred in viitorul B2B in Romania.

Urmareste inregistrarea emisiunii pentru a afla mai multe despre tendintele din advertising de la Lorand Balint.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 20-26 octombrie, dedicata Marketingului, este realizata in parteneriat cu retailArena.