• Indivizii isi cauta in permanenta anumite ancore in jur prin care sa ia decizii.
  • Tehnologia si online-ul, ca mijloc de comunicare bidirectional, iti dau libertatea sa comunici cu alti indivizi, indiferent ca esti un brand sau un personaj din grupul din care faci parte.
  • Sunt branduri care s-au transformat dintr-un asa-numit entertainer, care sta in mijlocul scenei si prezinta unui public reclama, intr-un facilitator si au inceput sa construiasca o comunitate pe o platforma.
  • Comportamentul dorit de la un consumator trebuie spart intr-o serie de micro-comportamente.
  • Cei care vor sa faca o comunitate trebuie sa se gandeasca sa devina facilitatori; o comunitate puternica reuseste sa aduca self-generated content, un continut care devine din ce in ce mai puternic datorita comunitatii.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 20-26 octombrie, dedicata Marketingului, este realizata in parteneriat cu retailArena.