• De Black Friday noi condensam o luna intreaga intr-o singura zi ca vanzari. Aceasta campanie creste de la an la an si aduce un trafic tot mai mare. Ca exemplu, anul aceasta am atras 30.000 de conturi noi in primele 4 ore de Black Friday si adunam cam 100.000 de abonati la newsletter. Din experienta din anii trecuti, circa 30% din clientii care au comandat de Black Friday mai fac cel putin o comanda in urmatorul an.
  • Anul acesta de Black Friday am crescut cu 30% ca vanzari si putin peste 30% la nivel de comenzi, iar traficul s-a dublat, ceea ce ne spune ca foarte multi clienti au intrat la noi, au prospectat si au comparat anumite campanii si promotii si de la competitori. Comanda medie de Black Friday a fost de 100 de euro. Am avut toate produsele in stoc magazin anul acesta.
  • Anul acesta, probabil si datorita Campionatului Mondial, televizoarele au crescut foarte mult, inclusiv de Black Friday si telefoanele mobile sunt o categorie vedeta in portofoliul nostru.
  • Anul acesta pe magazinul online de ceasuri am adus brandul Rolex, iar la Black Friday am vandut un ceas de 22.000 lei. In ceea ce priveste magazinul online de jucarii al lui Mihai Patrascu, antreprenorul spune ca a vandut recent businessul catre un player din domeniu. Noul proprietar al magazinului este EduClass.
  • Vanzarile de masini de pe evoMag? "Am avut cereri si clienti s-au interesat. Nu putem spune ca am vandut o masina pana acum, insa sunt discutii cu cativa clienti care ulterior se vor adresa dealer-ului".
  • Noi ne dorim ca partea de afiliere sa fie mai loiala. Este pentru noi un canal de marketing foarte mare. Afiliatii depun un efort foarte mare in perioada aceasta, ne-am dori sa fie alaturi de noi tot anul pentru ca businessul este pe intreg anul. De Black Friday si in decembrie afilierea ajunge la 35-50%, in restul anului este de 10-15%.