Reteaua de farmacii Ecofarmacia a incheiat in 2014 trei tranzactii, prin achizitionarea a trei noi farmacii, pretul pe unitate fiind in jurul a 100.000 de euro.

Evaluarea unei farmacii se face dupa o serie de factori, in principal, insa, dupa locatie. "Valoarea unei famacii tine foarte mult de localitate, de numarul de farmacii din localitatea respectiva, de posibilitatile de locare, fiind unele orase in care nu mai exista loc de plasare a farmaciei", afirma Marius Chereches, CEO Ecofarmacia, la WALL-STREET 360, emisiune de business realizata in parteneriat cu distribuitorul de medicamente Farmexpert.

Chiar tinand cont de variatia unor factori, pretul se aliniaza insa in niste intervale, pornind de la 70.000, ajungand pana la 150.000 de euro. "Pretul poate creste si pana la 300.000 euro in masura in care farmacia este functionala si profitabila. Cele trei unitati achizitionate de noi nu erau in aceasta situatie. Practic, noi am cumparat licentele de operare", completeaza el.

Ce strategie de crestere are Ecofarmacia? Care este povestea antreprenoriala a companiei? Care este viitorul farmaciilor in Romania? Afla din materialul VIDEO de mai sus.

Seria de emisiuni de business WALL-STREET 360 din saptamana 9-13 februarie este dedicata industriei farma. Proiectul VIDEO este realizat in parteneriat cu distribuitorul de medicamente Farmexpert. Urmareste emisiunea WALL-STREET 360 pentru raspunsuri, recomandari si analize din partea mai multor CEO din industria farma.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri