Cartea zilei la WALL-STREET 360, propusa de Violeta Luca, director excecutiv al eMag este Marketingul Serviciilor - Arta De A Vinde Invizibilul, scrisa de Harry Beckwith

“Cartea Arta De A Vinde Invizibil mi-a fost recomandata de un coleg din grupul Napsters care se ocupa de learning&development. Cartea este pentru toti oamenii de vanzari, marketing si de operatiuni. Un capitol foarte interesant este despre focus. Citesti cartea fara sa o lasi din mana”, spune Violeta Luca.

Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate in cartea Selling the Invisible:

- Marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe ,,a vinde" o relatie pe termen lung;

- Trebuie sa faci eforturi sa indentifici ceea ce vinzi cu adevarat (nu vinzi friptura, vinzi mirosul!);

- Cartea Arta de a vinde invizibilul te invata cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este adevarat important pentru consumator;

- Care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt, trebuie sa se regaseasca in tot efortul tau de marketing;

- Cand vine vorba de mesaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul clint aude mai putin, este nevoie de o concentrare extrema si pozitionare;

- Este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interceptat ca nepasare din partea companiei.

Cartea este disponibila in limba romana, la un pret de 33,25 lei, pe site-ul eMag si in limba engleza pe magazinul online Okian.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri