“A fost un an bun pana acum, erau semne deja de la sfarsitul anului trecut. Dupa 2008, a fost primul an cand in perioada sarbatorilor de iarna numarul de cadouri a fost la nivelul 2007-2008. Faptul ca au inceput sa trimita cadouri clientii nostrii pentru mine a fost un semn. Ma asteptam ca acest an sa fie un an mai bun. Clientii mari cu care m-am intalnit au spus ca au bugete pe crestere, pe dezvoltare si majoritatea as spune cu doua cifre. Si in curierat cresterea a fost de 20% dupa primele 3 luni, desi ne prognozasem 15%”, a declarat Adrian Mihai, managing partner in cadrul FAN Courier, prezent la emisiunea WALL-STREET 360.

Cresterea in curierat va veni si din faptul ca magazinele online doresc sa isi diversifice paleta de produse vandute. “Noi am dezvoltat si am urmarit foarte atent partea de e-commerce. Avem o echipa de vanzari, de 11 perosane, care atunci cand cineva deschide un magazin online si are nevoie de un curier, acea echipa merge si il ajuta cu sfaturi: cum ar trebui sa ambaleze produsele, sa isi organizeze call-center-ul in asa fel incat sa aiba nivelul retururilor foarte jos”, mai spune Adrian Mihai.

Potrivit managerului, companiile au inceput deja sa trimita cadouri de Paste, numarul acestora fiind mai mare decat anul trecut. Pentru un curier, “perioada de Paste va avea volume un pic mai mici comparativ cu Craciunul”, considera Adrian Mihai.

Potrivit estimarilor de business, FAN Courier mizeaza in acest an pe un avans al afacerilor de 20%, de la 63 mil. euro, la 75 mil. euro. Compania de curierat a fost infiintata in 1998 si este detinuta de Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. Cu afaceri de 62,5 milioane de euro in 2013, FAN Courier este unul dintre cei mai importanti jucatori din acest domeniu.