"Lipsa de incredere este un lucru foarte pregnant in Romania. Sunt destul de multe studii facute despre incredere. Noi, romanii, suntem un pic cu increderea foarte jos, iar increderea franeaza inclusiv dezvolatarea businessului. Toata societatea romaneasca ar trebui sa lucreze pentru a creste increderea intre noi, pentru ca daca vom reusi sa crestem gradul de incredere, businessul se va dezvolta. Iar noi aici facem pasi mai mari sau mai mici", a spus Adrian Mihai.

Managerul considera ca in strainatate curieratul este mai avantajos datorita increderii consumatorilor in magazinele online. "Daca in strainatate lasi pachetul si pleci, in Romania astepti sa il si desfaca clientul deci curierul pierde mai mult timp. Lipsa de incredere il face pe curier sa aiba un cost de doua-trei ori mai mare pentru ca in curierat timpul este mult mai important. Daca livrezi un colet intr-un minut poti face un anumit numar de livrari, daca pierzi timp cu deschiderea coletului vei livra de trei ori mai putin decat daca esti intr-o tara unde nivelul de incredere este foarte sus. Avem servicii tocmai pentru a da incredere clientilor nostri. De exemplu serviciul cu deschiderea coletului la destinatie. Este un serviciu pe care firmele din online impreuna cu noi, curierii, l-am pus la dispozitia clientilor nostri in asa fel incat sa spunem da, poti sa deschizi coletul, sa vezi produsul, ca sa te convingi ca este cel pe care l-ai comandat. In acelasi timp, noi curierii, ne uitam ce se intampla in tarile dezvoltate, unde livrarea la usa are o pondere foarte mare", a adaugat Adrian Mihai.

FAN Courier mizeaza in acest an pe un avans al afacerilor de 15%, de la 72 mil. euro, la 82 mil. euro. Compania de curierat a fost infiintata in 1998 si este detinuta de Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. Cu afaceri de 72 milioane de euro in 2014, FAN Courier este cel mai mare jucator din industria curieratului.