Hoteluri de trei stele superior, fara prea multe facilitati, cu o camera curata si o cafea calda ii vor interesa tot mai mult pe turistii care vin in scop de business in Bucuresti si alte zone din tara, sustine Tinu Sebesanu, director la Trend Hospitality, companie de consultanta in industria ospitalitatii, si presedinte al Asociatiei HORA.

"Astazi, tendinta este catre hotelurile de 3 stele superior, fara foarte multe facilitati. A fost moda cu sali de conferinte, acum e plina piata, a fost moda cu saloane de nunti, e plina piata. Probabil se revina la baza, care reprezinta hotelul pentru oameni de business, cu medie de innoptari in Romania de 1,2 nopti, deci foarte putin. Practic, clientii se asteapta la un pret convenabil, o camera curata si o cafea calda", a declarat Tinu Sebesanu, la emisiunea WALL STREET 360.

Potrivit lui, industria hoteliera a avut o crestere de 4,2% anul trecut fata de 2013. "Trendul este crescator, dar trebuie sa ne amintim ca venim de foarte jos. Caderea pe care Romania a avut in industria hoteliera dupa criza a fost masiva si vorbim de 55%. Nu cred ca vom ajunge curand la nivelul lui 2007", a completat Tinu Sebesanu. El spune, astfell, ca problema mare in hoteluri nu atat gradul de ocupare, ci rata medie de ocupare.

Gradul de ocupare "sta bine" in hotelurile din Romania, explica Sebenau. Asta in conditiile in care in Bucuresti este undeva intre 55% si 70%. Insa problema consta in rata medie foarte mica, comparativ cu toate tarile din regiune, iar din Europa avem printre cele mai mici rate, mai ales ca Bucurestiul este o destinatie preponderent, undeva la 70%, pentru turism de business, zona care a pus mare presiune pe preturi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri