In urmatorii 5-10 in Romania ar putea sa apara branduri pe zona midscale, cum ar fi Holiday Inn (lantul Intercontinental), Holiday Inn Express (zona economy), Hilton Garden Inn, Hampton (pentru Bucuresti), Courtyard by Marriott, care era asteptat sa intre in Bucuresti acum 4 ani in Sector 1, dar si branduri economy, ca Moxy (din grupul Marriott).

"Chiar cred cu tarie ca in 5-10 ani o sa avem peste jumatate din brandurile pe care le-am enumerat. Toate brandurile pozitionate in zona inferioara vor veni ultimele pentru ca depind de dezvoltarea turismului. Dezvoltarea turismului este cruciala pentru cazarea la preturi mici. Si atunci ne asteptam ca, pe masura ce creste circulatia turistica de tip city break in care sa fie inclus Bucurestiul, sa apara si aceste branduri", a declarat Sorin Ionescu, fondator al companiei de consultanta in turism, Fivestar Hospitality, la emisiunea WALL STREET 360.

In Romania sunt aproape 2 milioane de sosiri pe an, dar nu reflecta neaparat si numarul de persoane individuale. Sorin Ionescu crede ca sunt intre 400.000 si 500.000 de turisti straini pe an, din care jumatate in Bucuresti, ceea ce este o cifra "extrem de slaba". Ca atare, el spune ca nu ne putem compara deocamdata nici cu Budapesta, nici cu Praga, pentru ca sunt deja cu 15 ani inaintea Bucuresitului in ce priveste circulatia turistica.