SafeDrive este un proiect inceput in octombrie anul trecut de catre Tudor Cobalas impreuna cu Eduard Alexandrian, iar ideea a inceput chiar de la un accident auto prin care a trecut Cobalas.

“Aplicatia se adreseaza celor care conduc si care au un smartphone si daca nu isi ating smartphone-ul in timp ce sunt la volan primesc puncte pentru a le transfrma in produse cu discount la anumiti parteneri. Pentru fiecare achizitie pe care o face un utilizator SafeDrive noi percepem un comision de vanzare”.

In prezent, aplicatia are saptamanal in jur de 1.000-1.200 de utilizatri, iar la nivelul unei luni aproximativ 2.500. Circa 70% dintre utilizatori isi convertesc puctele in produse. Printre parteneriatele SafeDrive se numara reteaua de benzinarii Mol Romania, brokerul de asigurari Teasiguri.ro, compania de produse personalizate Printeo.ro. In perioada urmatoare, vor mai fi incheiate parteneriate cu un magazine online de produse si servicii foto-video si cu o retea de cafenele.

Vor sa se extinda in SUA, dar si in Africa de Sud

Insa cei doi cofondatori al SafeDrive vor sa extinda businessul la nivel international, principala tara targetata fiind SUA, „o piata matura si stabila in privinta utilizarii smartphone-urilor”, dupa cum spune Cobalas. El adauga ca in SUA, Olanda, Australia sunt dezvoltatori de business interesati de SafeDrive, acestia dorindu-si sa promoveze aplicatia catre parteneri din tara lor. Cobalas adauga ca in perioada urmatoare spera sa semneze contracte cu companii din Liban, Israel, Olanda si Africa de Sud, astfel incat aplicatia sa fie disponibila si in aceste piete.

„Vrem sa avem o scalabilitate internatioanala si ne gandim la modalitati prin care utilizatorii pot interactiona, la lucruri virtuale prin care isi pot personaliza aplicatia si la concursuri prin care utilizatorii responsabili pot castiga diferite premii de la parteneri”.

Cobalas: Suntem in proces de a gasi fonduri de finantare

Cobalas si Eduard Alexandrian au investit pana acum 50.000 de euro in dezvoltarea SafeDrive si mai au nevoie de 200.000 de euro pentru a-si atinge targetul de crestere.
„Suntem intr-un proces activ de a gasi fonduri de finantare. Vorbim de o runda de tip seed prin care sa ne asiguram supravietuirea in urmatoarele 12 luni si prin care sa ajungem la 500.000 de utilizatori lunar. Si credem ca o putem face”, afirma managerul.

El mai spune ca in urmatorul an isi doreste ca SafeDrive sa aiba parteneriate stabile in SUA, Marea Britanie si Olanda. „Crestem prin crearea de parteneriate si atragerea de cat mai multi utilizatori. In SUA vrem sa ajungem pe Product Hunt, o platforma prin care se anunta si testeaza aplicatii noi, iar in paralel vom merge pe cresterea organica a utilizatorilor. Vrem sa facem un fel de eveniment prin care utlizatorii pot castiga premii daca aduc si alti utilizatori”