Telefonul mobil este dispozitivul cu care romanii interactioneaza cel mai mult, desi majoritatea investitiilor in publicitate merg in continuare spre televiziune, a declarat Felix Tataru, presedintele grupului de comunicare GMP, in cadrul emisiunii de business Wall-Street 360.

“Odata cu revolutia digitala, contactul nostru cu media a crescut, zilnic suntem in contact in jur de 500 de minute. Noi stiam ca suntem pe primul loc in Europa la audienta TV, stam in jur de 4-5 ore pe zi. Dar acum vorbim si de alte ecrane. Daca acum cativa ani vorbeam de televiziune, calculator si apoi despre mobil, iata ca, indiferent de strategiile de marketing al companiilor, consumatorul roman a preluat acest trend si ecranul mobil a devenit primul. Romanii acceaseaza des telefonul. Este o chestie de proximitate”, afirma Felix Tataru.

El mai spune ca principala tema de gandire pentru comunicatori este cum realizeaza campanii astfel incat sa se adapteze noului mod prin care oamenii consuma media.

„Cu cat ne adaptam mai repede la ceea ce consumatorul roman traieste, va fi mai bine, pentru ca ramanem relevanti. Daca vom continua sa luam publicitate la TV pe puncte de audienta cand nici nu mai conteaza...Lucrurile trebuie abordate calitativ. Televiziunea, un canal cantitativ, versus implicare, cat din timpul petrecut cu un dispozitiv este intr-o relatie cu brandul. Calitatea trebuie sa prevaleze in fata cantitatii. Realitatea este ca oamenii se indreapta intr-o directie si noi nu mergem unde sunt ei”.

Investitiile in publicitate sunt in jurul a 300 de milioane de euro in Romania, televiziunea atragand in jur e 60-65% din bugete.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri