In anul 2014, piata instrumentelor de scris a inregistrat o crestere in volum de 8% fata de anul anterior in magazinele de tip hypermarket si cash & carry. In ceea ce priveste valoarea vanzarilor in aceste doua formate de magazin, piata arata o crestere de 14%, atingand suma de 33 milioane lei (7,4 mil. euro).

Pe parcursul anului trecut piata instrumentelor de scris a crescut cu 8%, conform datelor GfK Romania.

"Perioada back to school are loc in intervalul iulie-septembrie. In 2014, s-a inregistrat o crestere fata de 2013 la vanzarile de instrumente de scris, de colorat, de marking si de corectat. Ma astept ca si anul acesta sa avem surprize placate, ramane de vazut, inca le numaram.

Vanzarile de instrumente de scris au fost de 7,4 milioane de euro anul trecut, avansul a fost de 8%. In acest an, ma astept ca vanzarile sa creasca din nou, poate chiar cu doua cifre", a precizat Ileana Tilvan.

Potrivit reprezentantului GfK Romania, ca si in anii anteriori, instrumentele de scris propiu-zis, respectiv pixuri, stilouri, dar mai ales la rollere, au inregistrat cresteri in ultimii doi ani de zile.

Mai mult, rollerele au castigat pondere in structura pietei, luand pondere din cota pixurilor clasice.

WALL-STREET 360, difuzata in fiecare zi la ora 12:30, este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, invitatii emisiunii abordeaza din diverse unghiuri subiecte fierbinti din cele mai importante industrii. Saptamana aceasta este dedicata Back to School si analizeaza companiile care au legatura cu educatia: dezvoltatori de camine private, scoli private, librarii, retaileri. Emisiunea este moderata si realizata de catre Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro).