Raluca Radu a povestit despre intrarea Answear in Romania si piata de fashion.

  • Livrarea, la inceput, se va face din Polonia. Ne vom asuma 4 zile livrare. Pe zona de fashion livrarea este intre 3 si 5 zile in mod normal.
  • Vom incerca sa ne diferentiem pe zona de servicii pentru clienti. Partea de retur o vom face foarte usoara. Partea de retur o privim din perspectiva faptul ca putem castiga un client. Pe zona de fashion te intereseaza sa vezi cat mai multe produse, sa ai un fel de cabina de proba acasa, iar dupa ce le probezi, selectezi si apoi returnezi ce nu ti se potriveste.
  • Ratele de retur in domeniu sunt undeva la 20-25%
  • Am inceput recrutarile. Este usor sa gasesti oameni care spun ca stiu sa faca lucruri, e dificil sa gasesti persoane care intr-adevar stiu ce sa faca.
  • Tot mai multi jucatori intra in piata de fashion online. Piata se va aglomera in continuare.
  • Partea de mobile nu mai este viitorul este prezentul. In Romania, mobilul este la 30% din vanzari la nivel de piata.
  • Partea de echipa e principala provocare.

Raluca Radu a vorbit despre evolutia pietei de fashion online, dar si despre planurile Answear in Romania, intr-un interviu acordat Wall-Street 360, intr-o saptamana preambul al discutiilor de la retailArena 2015, eveniment organizat pe 11-12 noiembrie la Hilton.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Evozon si Hybris. Partener al evenimentului este Visa, iar sponsori sunt DPD Romania, Carrefour, Pepsi si QSoft.