Creativii trebuie gandeasca lucrurile mai eficient, adica sa prezinta idei mai bune pentru bugete mai mici atunci cand trebuie sa dezvolte campanii, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360, Vasile Alboiu, director de creatie al Lowe Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala.

“Bugetele si tehnologia au contribuit foarte tare la felul in care vedem creativitatea. Trebuie sa gandim lucruri mai creative. Acum 5-6 ani reclamele erau facute foarte bine, aratau foarte bine, dar poate nu au o idee extraordinara in spate, insa se bazau pe bugete destul de generoase. Acum trebuie sa venim cu idei mai bune, dar pentru bugete mai mici. Trebuie sa gandim lucrurile mai eficient si cu un impact mare. Pe de alta parte, tehnologia trebuie sa fie un ajutor extraordinar de bun in creativitate. Clientii trebuie sa investeasca in tehnologie tot mai mult. Noi avem astfel de clienti pentru ca inteleg ca acolo este pariul, traim intr-o lume care se schimba continuu, iar tehnologia te ajuta sa ajungi mai aproape de consumator”, spune Alboiu.

Vasile Alboiu este directorul de creatie al grupului Lowe din aprilie anul acesta, el conducand o echipa de 40 de oameni. Publicitarul lucreaza in cadrul Lowe din mai 2013. Inainte a facut parte din echipele Ogilvy Romania si Senior Interactive. Lowe Romania este grup de companii format din Lowe&Partners, Golin, Initiative, BPN, Seniorhyper, MobileWorks si Medic One.

Emisiunea WALL-STREET 360 este realizata si moderata de Claudiu Vrinceanu (vrinceanu.ro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri