Micii intreprinzatori, mai exact companiile cu 1-2 angajati, este noul segment pe care Orange vrea sa se extinda oferind preturi similare pachetelor pentru persoane fizice, a declarat Bianca Bardas, business division manager, in cadrul emisiunii Wall-Street 360.

Bianca Bardas lucreaza de 15 ani in cadrul Orange, perioada in care a fost angajata in departamentele de servicii pentru clienti, vanzari si marketing.

„In toti acesti ani s-a modificat foarte mult viteza de reactie, acum este foarte important sa fim agili. Insa a ramas constant faptul ca in mijlocul actiunii este clientul. Si batalia pentru acest client a devenit una foarte stransa ”, explica managerul.

Bardas spune ca ofertele comerciale de care s-a atasat cel mai mult in cariera sa la Orange sunt lansarile abonamentele de tip „animal” din 2009 (Delfin, Flamingo si Pantera) si lansarea din aceasta toamna a pachetelor pentru mici intreprinzatori, mai exact pentru companiile cu 1-2 angajati (Orange Pro).

„Cheia succesului cand lansezi o oferta este sa inteleaga clientul ce vrei sa spui. Poti sa ai un concept foarte bun, dar daca clientul nu intelege ce vrei, nu te ajuta”

Lansarea abonamentelor Orange Pro a venit in contextul in care in ultimii ani tot mai romani au devenit antreprenori.

“IMM-urile au inceput sa aloce bugete zonei digitale si de IT, tehnologiei, au inceput sa invete ca este important si sanatos pentru business ca decat sa investeasca multi bani in IT dintr-o data, sa imparta bugetele pe luni. Incep sa inteleaga ca au nevoie de o identitate digitala, nu de un simplu site, ca au nevoie de branding, ca trebuie sa se diferentieze pentru ca in fiecare domeniu concurenta este foarte puternica. Noi putem sa ii ajutam pe partea de know-how pentru ca vrem sa sustinem businessul romanesc”, spune Bardas.

Diferenta intre abonamentele pentru persoane fizice si cele pentru mici intreprinzatori

In luna septembrie a acestui an operatorul telecom a lansat Orange Pro, oferta dedicata micilor intreprinzatori.

„Pana la aceasta oferta micii intreprinzatori au fost lasati cumva la voia intamplarii. Erau oferte pentru persoane fizice, pentru companii mari, mijlocii si mici, dar cumva companiile cu 0-2 angajati nu au fost neaparat in focus”, explica managerul.

De ce sa aleaga insa micii antreprenori un abonament corporate in loc de unul pentru persoane fizice?

"Orange Pro 12, primul pachet din gama, este similar cu cel din zona consumer, Orange Me de 11 euro, dar diferenta este ca vine cu convorbiri nelimitate pe national, resurse mari de international, pachete bune de internet si preturi mai bune pentru telefoane. Conteaza pretul de acces. Cand ai un business foarte mic nu exista o delimitare foarte mare intre viata profesionala si cea personala. Iar afacerea iti ocupa cel mai mult timp, ai multe contrangeri, te lupti cu multe birociratie...iar noi ne dorim ca solutia pe partea de telecom sa fie foarte simpla", adauga Bianca Bardas.

Afla mai multe despre ofertele Orange din emisiunea Wall-Street 360 in care a fost invitata Bianca Bardas, business division manager in cadrul operatorului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri