Maria Tudor, CEO al Zenith Romania, unul dintre principalii jucatori din zona de media buying din Romania a fost invitatul Wall-Street 360 intr-o emisiune dedicata comunicarii.

„Conform estimarilor noastre, suntem la 320 de milioane de euro in piaț. E relativ mica, dac ne comparam cu celelalte țari din Europa. Eu am fost destul de trista s remarc ca suntem de trei ori mai mici decat Cehia. Cresterea e de sub 10%, dar a inceput in 2014 si se mentine“, a spus Maria Tudor, CEO Zenith Romania la Wall-Street 360.

„Observam o agresivitate pe zona de buying. Avem un dezechilibru intre cerere si oferta. In momentul in care cererea e mai mare decat oferta, se pune problema unei inflatii. Efectele s-au simtit in trimestrul patru al anului trecut. A fost un trimestru atat de bun, incat statiile nu au putut sa raspunda la cererea pe care noi si clientii am avut-o. Statiile TV au un numar de minute pe care-l pun la dispozitie si nu poti sa le depasesti. Ce se intampla? Nu se difuzeaza campaniile“, a mai mentionat Maria Tudor. Pe piata de cumparare de spatiu de publicitate in zona televiziunii, nu exista o schimbare fata de anii anteriori: publicitatea se cumpara la fel.

„Exista o crestere in zona de retail, brandurile de e-commerce, farma e o categorie puternica si nu e surprinzator ca a fost luata in vizor. Telecomul a fost si ramane foarte mare, desi jucatorii principali sunt in mod constant in topul advertiserilor“

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri