Constantin Magdalina


28 Martie 2017
Cu cine facem digitalizarea?

Potentialul Generatiei Y aduce oportunitati Potrivit raportului Governance Studies Brookings, incepand cu 2025 generatia Y (alcatuita din cei nascuti intre 1982-1993) va reprezenta 75% din...

citeste editorialul
8 Decembrie 2014
Platiti cash sau cu cardul?

Astfel, studiul Experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, arata ca in Romania femeile au o mai mare deschidere la utilizarea cardului ca modalitate de plata in timp ce barbatii...

citeste editorialul

1 Octombrie 2014
Venus si Marte in comertul online din Romania

Pentru a determina impactul pe care il are decizia de cumparare a consumatorilor din Romania asupra comertului online, EY a demarat o cercetare comparativa cu date similare existente la nivel...

citeste editorialul
19 Septembrie 2014
Trecerea de la simplu consum la experienta personala

Anul 2014 marcheaza debutul epocii comertului omnichannel, dar si un punct de cotitura important pentru piata de consum. In contextul unei piete saturate si al altor factori, comertul traditional a...

citeste editorialul
Setari Cookie-uri