Raluca Steblea


25 Iunie 2018
Editorial: Schizofrenia de brand sau sindromul Goldilocks

Cand esti nou, ai nevoie de venituri, si esti dispus sa il obti din aproape orice sursa. De aceea este dificil sa respingi clientii care nu se potrivesc cu oferta ta de business. Dar extinderea...

citeste editorialul
27 Martie 2018
Editorial: Defineste avatarul clientului ideal

Sa stabilesti cine este clientul ideal, sau avatarul, inseamna sa reusesti sa vezi prin ochii altei persoane, sa intuiesti ce simte, sau sa ii cunosti experientele. Este posibil sa cunosti deja pe...

citeste editorialul

5 Februarie 2018
Mediul brandului personal

Mediul tau de brand include totul, de la mocheta din birou pana la imbracaminte, gadget-urile techno sau organizarea de evenimente. Fiecare decizie luata, care ar putea da altora un indiciu despre...

citeste editorialul
21 Decembrie 2017
Decembrie si Pantone in Branding

Pantone a devenit o companie de culoare in 1962 si de atunci a devenit sinonima cu tendintele de culoare. Pantone Color Institute este un serviciu de consultanta in cadrul companiei Pantone, care...

citeste editorialul

13 Noiembrie 2017
Editorial Raluca Steblea: Feedback - Nici critica, nici lauda

Feedback-ul presupune formularea unei opinii despre un brand sau despre un produs, care poate fi pozitiv, negativ sau formativ. Feedbackul este ca o strada cu doua sensuri. Este important ca cei...

citeste editorialul
28 Septembrie 2017
Milestone - evolutia brandului

Brand-ul este astazi un subiect extrem de provocator si interesant, intens dezbatut în ultima vreme, un concept care este de obicei asociat cu nume mari din fiecare industrie. Cu toate...

citeste editorialul

1 Septembrie 2017
Importanta culorilor in brandingul de astazi

La prima vedere, elementele precum preferintele personale, experientele, educatia sau diferentele culturale adesea influenteaza efectul pe care il au asupra noastra culorile individuale....

citeste editorialul
28 Iulie 2017
Editorial Raluca Steblea: Construieste un brand memorabil!

Brandurile si brandingul sunt omniprezente si universale. Vizibilitatea brandului poate sa se rezume doar la cateva elemente precum cateva culori, cateva caractere, un slogan, cu un logo sau...

citeste editorialul

26 Iunie 2017
Rebranding Personal - Evolutie, nu Revolutie

Fie ca vrei, fie ca nu, ai un brand personal. Brandingul personal nu este numai pentru antreprenorul care detine propria afacere, nu este un lux rezervat doar directorilor de corpororatii, ci o...

citeste editorialul
15 Mai 2017
Comunicarea de brand autentic merge mai departe, atunci cand promovarea traditionala se opreste

Constructia brandului este primul pas. Comunicarea brandului, cel de-al doilea. Ambele etape sunt la fel de importante, ele completandu-se si fiind interdependente. Astazi, comunicarea de brand se...

citeste editorialul
Setari Cookie-uri