Multa valva in ultima saptamana in media, in jurul brandului de tara. Desigur nu lipsesc obisnuitele comentarii cu substrat politic in obisnuita logica “noi am face mai bine daca am fi...
citeste editorialulSe vorbeste mult despre criza economica pe care o traversam, iar dezbaterile se intetesc in urma noilor masuri fiscale, ce par sa conduca spre o scadere dramatica a consumului, cu posibile...
citeste editorialulVorbeam in cele doua materiale anterioare despre importanta pentru strategia de marketing a pozitionarii in general, respectiv a repozitionarii periodice. Cateva consideratii acum despre pozitia...
citeste editorialulChiar pentru branduri bine stabilite, aflate intr-un stadiu avansat de brand equity, si aparent pozitionate solid, intervine uneori nevoia de invigorare, actualizare sau chiar de schimbare a...
citeste editorialulVa amintiti portretul antreprenorului, schitat in articolul precedent ? Cel cu o idee mare, dar cu resurse insuficiente, si uneori tentat sa creada ca marketingul strategic e o notiune cu care...
citeste editorialulDupa articolul precedent, „Marketing Strategic vs. strategii de marketing” , am primit cateva mesaje ce imi sugerau ca in pofida convingerii mele ca un cadru simplificat de analiza...
citeste editorialulIn articole, interviuri sau pe bloguri, de la noi sau de pe alte meleaguri, reprezentanti de top sau de middle ai unor companii mai mari sau mai mici, vorbesc aproape zilnic despre strategii de...
citeste editorialulInteresul aratat fata de articolul despre Customer Service m-a facut sa cred ca merita o continuare, mai ales ca subiectul acestui „sequel” e fierbinte in ultimii ani in orice...
citeste editorialulConceptul de Customer Service se refera la relatiile dezvoltate de o companie cu clientii sai (alte companii sau consumatori finali ai produselor sau serviciilor oferite), inainte, in timpul si...
citeste editorialul