Peugeot 1007: 6% din tinta de vanzari

Peugeot 1007: 6% din tinta de vanzariFrancezii de la Peugeot au reusit sa realizeze doar 6% din vanzarile estimate pentru modelul 1007 lansat pe piata in anul 2005, care a fost comercializat pana in anul 2008.

Targetul de vanzari pentru modelul Peugeot 1007 a fost de 17.000 unitati in fiecare an.

Anul de varf pentru Peugeot 1007 a fost in 2006, cand au fost livrate 3.493 de unitati.

In total, Peugeot 1007 si-a gasit doar 8.036 de client, reprezentand vanzari de 6% din cele peste 51.000 de unitati estimate pentru 3 ani.

Peugeot 1007 a avut un pret intre 12.270 euro si 14.240 euro.

Britanicii au criticat usa culisanta, motoarele slabe, locurile spate inghesuite si un portbagaj extrem de mic.

Fiat Croma: 9% din tinta de vanzari

Fiat Croma: 9% din tinta de vanzariProducatorul italian de automobile Fiat a obtinut 9% din tinta de livrari pentru modelul Croma lansat pe piata in anul 2005, care a fost fabricat pana in anul 2008.

Tinta de vanzari pentru Fiat Croma a fost de 5.000 – 6.000 de unitati anual.

Comenzile pentru modelul Croma au fost insa putine, Fiat livrand cel mai mult in 2006, 827 de masini.

In total, Fiat Croma a avut vanzari de 1.386 de unitati, doar 9% din tinta de livrari de peste 15.000 de masini in cei 3 ani.

Pretul modelului Fiat Croma a fost intre 17.798 de euro si 21.868 de euro.

Renault Vel Satis: 13% din vanzarile estimate

Renault Vel Satis: 13% din vanzarile estimateModelul Vel Satis produs de constructorul auto francez Renault intre anii 2002 si 2005 a avut o tinta de vanzari de 3.500 de unitati pe an.

Vel Satis a fost departe de tinta de vanzari, cele mai multe comenzi le-a avut in anul 2002, fiind livrate 595 de unitati.

In cei 3 ani modelul Vel Satis a fost comercializat in 1.400 de unitati, francezii reusind sa vanda doar 13% din cat isi propusesera cand au conceput modelul, peste 10.000 de unitati.

Pretul modelului Renault Vel Satis a variat intre 23.959 euro si 35.411 euro.

Renault Avantime: 15% din tinta de vanzari

Renault Avantime: 15% din tinta de vanzariLansat pe piata in anul 2002 si comercializat pana in 2003, Renault Avantime a realizat doar 15% din tinta de vanzari.

Tinta de vanzari pentru modelul Avantime a fost de 1.500 de unitati pe an.

Vanzarile de varf au fost in 2002 cu 300 de masini livrate.

Din cele 3.000 de unitati estimate, Renault a vandut doar 448 de masini Avantime, reprezentand 15% din vanzarile propuse.

Renault Avantime a costat intre 27.100 euro si 32.100 euro.

Seat Toledo: 33% din vanzarile propuse

Seat Toledo: 33% din vanzarile propuseModelul spaniol Seat Toledo fabricat intre anii 2005 si 2009 a obtinut 33% din estimarile de vanzari.

Tinta de vanzari a fost de cel putin 2.500 de unitati pe an, in total peste 10.000 de masini.

Vanzarile de varf au fost atinse in anul 2005, cand au fost livrate 1.853 de unitati.

In total au fost comercializate 3.264 de unitati Seat Toledo, reprezentand 33% din tinta de vanzari.

Seat Toledo a avut un pret intre 15.100 euro si 20.500 euro.

Britanicii au spus ca Seat Toledo a fost de fapt un Seat Altea cu putin mai mult loc in spate.

Smart Roadster Coupe: 35% din tinta de vanzari

Smart Roadster Coupe: 35% din tinta de vanzariModelul Smart Roadster Coupe comercializat intre anii 2003 si 2006 a realizat 35% din targetul de vanzari.

Tinta de vanzari pentru roadsterul Smart a fost de 7.000 de unitati pe an.

Livrarile cele mai mari au fost in anul 2004 cu 3.383 de unitati.

Smart Roadster Coupe a realizat vanzari de 7.449 de unitati in cei 3 ani, reprezentand 35% din estimari.

Pretul pentru Smart Roadster Coupe a fost intre 11.300 euro si 20.200 euro.

Potrivit englezilor, Smart a avut o cutie de viteze enervanta si un design ciudat, iar preturile au fost prea mari.

Subaru Tribeca: 37% din livrarile estimate

Subaru Tribeca: 37% din livrarile estimateModelul Subaru Tribeca fabricat din anul 2006 si pana in 2008 a obtinut 37% din tinta de vanzari.

Subaru si-a propus o tinta de vanzari de 1.000 de unitati pe an.

2007 a fost anul de varf pentru SUV-ul Tribeca cu 277 de unitati livrate.

In cei aproximativ doi ani au fost vandute 746 de masini Tribeca, cu mult sub estimarile Subaru, fiind realizate doar 37% din vanzari.

Subaru Tribeca a avut un pret intre 32.300 de euro si 37.800 euro.

Nissan Primera: 49% din comenzile estimate

Nissan Primera: 49% din comenzile estimateModelul Nissan Primera vandut intre anii 2002 si 2006 a indeplinit doar 49% din estimarile de livrari.

Anual, Nissan se astepta la vanzari de 24.000 de unitati pentru Primera.

In 2002, a fost atins pragul maxim de livrari pentru Primera de 13.511 unitati.

In cei 4 ani, Nissan Primera a avut 47.093 de clienti, reprezentand 49% din tinta de vanzari.

Potrivit britanicilor, Nissan Primera a pierdut datorita stilului vechi.

Pretul Nissan Primera a variat intre 14.460 euro si 24.700 euro.

Vauxhall/Opel Signum: 50% din tinta de vanzari

Vauxhall/Opel Signum: 50% din tinta de vanzariModelul Vauxhall/Opel Signum lansat pe piata in anul 2003 si comercializat pana in anul 2008 a realizat 50% din vanzarile propuse.

Tinta de vanzari a fost de 8.000 de unitati pe an, in total ar fi trebuit vandute 35.000 de unitati in 5 ani.

Livrarile cele mai mari au fost in anul 2004 cu 5.501 unitati.

Vauxhall/Opel Signum a fost comercializat in 17.367 de unitati, reprezentanf 50% din tinta de vanzari.

Pretul lui Signum a variat intre 20.300 euro si 32.500 euro.

Mercedes-Benz R-Class: 75% din livrarile estimate

Mercedes-Benz R-Class: 75% din livrarile estimateConstructorul auto german Mercedes a intrat pe piata cu modelul R-Class in anul 2006.

Mercedes si-a propus sa vanda 1.800 de masini pe an.

Vanzarile cele mai mari pentru R-Class au fost in anul 2006 cand au fost livrate 1.154 de unitati.

Pana in present din 2006 au fost livrate 3.052 de unitati R-Class, aproximativ 75% din tinta de vanzari.

R-Class costa intre 43.800 euro si 48.500 euro.