Cristina Pasat - Agentia Professional

Cristina Pasat - Agentia ProfessionalCristina Pasat si-a inceput cariera in resurse umane in 1995, an in care a inceput sa profeseze in cadrul Agentiei Professional pe pozitia de referent. In 2000, a devenit Director General al Professional conducand de atunci operatiunile companiei si coordonand directiile de dezvoltare metodologice, organizationale si teritoriale.

In prezent, participa in mod activ la reglementarea si legiferarea industriei de resurse umane din Romania prin apartenenta la organizatii de tip patronal – Am Cham, Anrom, CNPR si prin implicarea in forurile specifice dialogului social.

Pe plan international, Cristina Pasat reprezinta Professional Executive Search in cadrul retelei Cornerstone International Group, una dintre retelele de top de Executive Search la nivel mondial.

Din 2005, in calitate de profesor asociat, sustine cursul de Management al Resurselor Umane in cadrul programului de master din cadrul Universitatii Bucuresti, Facultatea de Sociologie, catedra Unesco.

Sorina Donisa - APT Resources & Services

Sorina Donisa - APT Resources & ServicesSorina Donisa este CEO al APT Resources & Services incepand cu anul 2010.

Ea s-a alaturat echipei APT in 1998 ca director economic. Desi la inceput a coordonat departamentul financiar contabil al companiei, de-a lungul anilor a contribuit la dezvoltarea unei game largi de servicii de resurse umane, in prezent coordonand intreaga activitate de recrutare, payroll, munca temporara, dezvoltare oferita clientilor APT, multi dintre ei fiind companii multinationale din domeniul bancar, IT&C, financiar, etc.

Licentiata a Universitatii de Vest Timisoara, Facultatea de Contabilitate si Informatica, ea si-a inceput cariera la Facsimil Timisoara continuandu-si activitatea la Ranco Impex SA (companie a grupului RTC).

Si-a consolidat pregatirea urmand cursuri de brokeraj in cadrul Institutului Roman de Valori Mobiliare, iar, mai tarziu in 2007, obtinand certificarea de auditor financiar si devenind membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania.

Infiintata in anul 1994, APT Resources & Services este o companie independenta care furnizeaza servicii de resurse umane. Avand o echipa de 47 de consultanti, peste 1.100 de angajati in proiecte de munca temporara si outsourcing, APT a avut o cifra de afaceri de peste 12 milioane euro in 2010. Tot in 2010, grupul de firme a avut un profit de peste 100.000 euro, sub valoarea din 2009, care a depasit 150.000 euro.


Valentin Petrof - ManpowerGroup Romania

Valentin Petrof - ManpowerGroup RomaniaValentin Petrof, in varsta de 35 ani, a preluat conducerea companiei Manpower Romania in luna mai a acestui an.

Cu o experienta de peste 13 ani in management si vanzari, Valentin Petrof a beneficiat de o expunere indelungata atat la mediul de business local, cat si la cel international in sectoare de activitate precum Telecomunicatii si Banking.

In parcursul sau profesional, el a ocupat pozitii de consultanta, vanzari si management in cadrul unor companii precum MobiFon (in prezent Vodafone), GE Money (Motoractive Leasing si Domenia Credit). Anterior numirii la Manpower, Valentin Petrof a fost Managing Director al Creditexpress Romania si Bulgaria – filiale ce apartin unui grup care activeaza in prezent in 11 tari din ECE, specializat in achizitionarea si managementul portofoliilor de credite neperformante.

Absolvent al Universitatii Nicolae Titulescu din Bucuresti (specializarea Drept si Relatii Internationale) si al unui MBA la IEDC Bled School of Management in Slovenia, el si-a stabilit drept principal obiectiv cresterea cotei de piata ManpowerGroup in Romania, punand accentul pe diversificarea portofoliului de clienti si pe intarirea imaginii companiei pe piata autohtona.

„Industria resurselor umane este un sector de activitate atractiv, accentul este pus pe oameni, iar permanentele schimbari ce intervin in cadrul acestei piete nu fac decat sa creeze noi provocari pentru companii cu o expertiza precum cea detinuta de Manpower”, spune Petrof.

Afacerile ManPower Romania au crescut anul trecut cu aproape 50% de la 12,5 milioane de euro (53,2 milioane de lei) la 18,7 milioane de euro (78,7 milioane de lei).

In acelasi timp, compania a inregistrat in 2010 un profit de 1,6 milioane de euro, de la pierderi de 520.000 euro in 2009. In Romania, Manpower este prezent din anul 2003, avand deschise pana in prezent agentii in orasele mari din tara.



Bogdan Florea - Trenkwalder

Bogdan Florea - TrenkwalderBogdan Florea a absolvit cursurile Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu, fiind licentiat in psihologie.

Intre 1995-1997 a profesat ca psiholog in cadrul Academiei Fortelor Terestre „Nicolae Balcescu” din Sibiu, iar din 1997 pana in prezent este asistent universitar doctorand si preda “ Psihologia organizationala si industriala” la Universitatea "Lucian Blaga".

Din 2001, ocupa functia de director general al firmei de recrutare Trenkwalder Sobis, fililala locala a grupului austriac Trenkwalder, specializat in furnizarea de servicii de recrutare si leasing de personal.

Intre activitatile si responsabilitatile generale ale acestuia se numara managementul companiei, coordonarea activitatii de cercetare si studii, coordonarea activitatii de training, coordonarea activitatii de recrutare si coordonarea activitatii de leasing de personal.

Trenkwalder, specializat in furnizarea de servicii de recrutare si leasing de personal, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 20 milioane de euro (84 milioane de lei), in crestere de la 8,8 milioane de euro obtinute in 2009. Compania a realizat anul trecut un profit de aproximativ 454.000 euro, fata de pierderi in valoare de peste 160.000 euro obtinut in anul anterior.

Trenkwalder are 70 de consultanti si noua filiale in Romania, la Sibiu, Bucuresti, Pitesti, Oradea, Timisoara, Cluj, Iasi, Arad, Brasov. Grupul austriac ofera servicii de consultanta in domeniul HR, training si cercetare de piata.

Trenkwalder a intrat pe piata romaneasca in 2006, dupa ce a achizitionat compania Sobis Sibiu.

Florin Godean - Adecco

Florin Godean - AdeccoFlorin Godean si-a inceput cariera in Grupul Adecco la inceputul anului 2004, din pozitia de Branch Manager in Timisoara.

In 2006 a devenit Area Manager pentru zona de vest a Romaniei, iar in 2008 a fost promovat pe pozitia de director de vanzari al Adecco Romania, un rol pe care l-a detinut pana la sfarsitul anului 2010. De la inceputul anului 2011, a fost promovat pe pozitia de Country Manager.

Inainte de a se alatura companiei de resurse umane Adecco, Florin Godean a lucrat timp de 1 an in cadrul ERYICA (Agentia Europeana de Informare si Consiliere pentru Tineret), din Helsinki si timp de 3 ani a fost directorul Agentiei de Informare si Consiliere pentru tineret din Bucuresti.

Subsidiara locala a Adecco, una din cele mai mari companii de recrutare si leasing de personal la nivel mondial, a inregistrat anul trecut in Romania o cifra de afaceri de aproximativ 30 milioane de euro, obtinand astfel o crestere puternica fata de anul 2009, cand a rulat afaceri in valoare de 19,4 milioane de euro.

Compania a inregistat anul trecut un profit net in valoare de 540.000 euro, fata de aproximativ 150.000 euro in 2009. Adecco activeaza prin companiile Adecco Romania si Adecco Resurse Umane.

Cristina Savuica - Lugera&Makler

Cristina Savuica - Lugera&MaklerCristina Savuica a absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Relatii Economice Internationale. A inceput studiile la Praga, in cadrul Academiei de Studii Economice din cadrul Universitatii Carol din Praga, studii pe care le-a finalizat ulterior in Romania.

A studiat totodata in cadrul Universitatii Carol din Praga, Facultatea de Limbi Straine, specializarea limba ceha.

In 2001, a deschis prima reprezentanta Lugera ca si Country Manager, devenind ulterior Managing Partner in cadrul aceleiasi companii. In 2009, a preluat conducerea subsidiarei Lugera & Makler Cehia, fiind numita Managing Partner Romania & Cehia, pozitie pe care o ocupa in prezent.

Cristina Savuica gestioneaza un business care a crescut exponential inca de la infiintarea primei reprezentante romanesti si care in 2010 a atins o cifra de afaceri de 34,8 milioare de euro.

“Anul acesta, in mai, am aniversat 10 ani de la deschiderea reprezentantei Lugera in Romania. Am pornit la drum cu un computer, know-how-ul Lugera si foarte mult entuziasm. Astazi, dupa 10 ani in care am investit 100% pasiune si in care am fost 24/7 in miscare, ma bucur sa vad ca Lugera nu este doar un business profitabil, ci un partener pe termen lung pentru multe dintre companiile importante din piata. Misiunea Lugera a fost si va ramane aceea de a fi un partener de prima optiune pentru clientii sai. De aceea, am incercat de fiecare data sa gasim solutii customizate pentru colaboratorii nostri si sa fim alaturi de ei chair si in momentele in care bugetele de HR au fost la limita profitabilitatii pentru noi. Daca luam in considerare numarul de clienti care a ramas in portofoliul Lugera, strategia noastra a functionat in cel putin 90% dintre cazuri”, spune Cristina Savuica.