8. Mr. Bricolage

8. Mr. BricolageGrupul francez, Mr. Bricolage, prezent pe piata din Romania din 2006, a raportat in 2010 afaceri de 17,19 milioane euro, in crestere cu 1,35% fata de anul precedent, cand inregistrase 16,56 milioane euro.

Tot in anul fiscal 2010, compania a inregistrat pierderi de 2,28 milioane euro, cu 53,65% mai mici decat in 2009.

7. Obi

7. ObiRetailerul german Obi a raportat o crestere de 20,69% a cifrei de afaceri, de la 32,57 milioane euro in 2009, la 39,31 milioane euro, anul trecut.

Compania a inregistrat pierderi atat in 2009 (12,33 milioane euro ), cat si in 2010 (18,37 milioane euro).

6. Hornbach

6. HornbachHornbach a inregistrat o scadere cu 3,13% in 2010 a cifrei de afaceri de la 73,73 milioane euro la 71,42 milioane euro.

Scadere si a profitului pentru grupul german ce activeaza pe piata din Romania din 2007: acesta a inregistrat un declin de 7,8% in 2010 fata de anul fiscal 2009, de la 3,33 milioane euro la 3,07 milioane euro.

5. Ambient

5. AmbientAmbient a inregistrat o cifra de afaceri in 2010 la 107,95 milioane de euro, cu 3,22% mai mare decat in anul fiscal 2009.

Pierderi a raportat si grupul din Sibiu: 19,49 milioane de euro (in 2009) si 6 milioane de euro (2010).

Nota: Reteaua realizeaza 45% din vanzarile anuale prin intermediului retailului (bricolaj), iar restul din distributia de materiale de constructii.

4. Baumax

4. BaumaxGrupul austriac Baumax, prezent pe piata din Romania din 2006, a raportat o crestere a cifrei de afaceri cu 20,15%, de la 110,08 mil. euro in 2009, la 132,27 milioane de euro in 2010.


3. Bricostore

3. BricostoreSi grupul francez Bricostore a raportat o scadere: cifra de afaceri s-a erodat anul trecut cu 14,26%, de la 178,36 milioane euro in 2009, la 152,92 milioane euro in 2010.

Scadere de 46,68% si in privinta profitului pentru Bricostore, de la 7,69 milioane de euro in anul fiscal 2009, la 4,1 milioane euro anul trecut.

2. Praktiker

2. PraktikerPraktiker a raportat pierderi.

Cifra de afaceri a scazut cu 23,32% de la 257,99 milioane euro in 2009, la 197,82 milioane euro in 2010.

Grupul german nu a inregistrat profit nici in anul 2010, inregistrand o scadere de 41,95% fata de anul fiscal 2009.

1. Dedeman

1. DedemanDedeman, compania infiintata in anul 1992 la Bacau ce detine in prezent 26 de magazine pe intreg teritoriul Romaniei, se claseaza pe primul loc in top, devansand astfel alti doi mari jucatori din piata de profil.

Lantul de magazine a raportat pe anul fiscal 2010 o cifra de afaceri in valoare de 369,92 milioane euro, in crestere cu 46,6% fata de 2009.

Compania se situeaza pe prima treapta si in privinta profitului din 2010, totalizand 36,47 milioane euro, cu 69,8% mai mare fata de anul fiscal 2009, cand a inregistrat un profit de 21,49 milioane euro.