If in the first year of crisis, the marketing industry’s recession motto was “those who scream now, will get their voices heard”, meaning that if you communicate now more than ever when others cut back on it, you'll improve both market share and ROI. Now, in the second year of recession, marketing heavyweights say companies should take a balanced approach and gain good strategic insight into how the business paradigm might be changing. Wall-Street offers you some tips given by marketing directors on how to guide your organization through the second year of crisis while keeping your marketing spend intact and grow in the top line.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea English »



Setari Cookie-uri