Locul 10 - Timisoreana

Locul 10 - TimisoreanaEditia din 2010 a Serbarilor Timisoreana a fost promovata intensiv pe bloguri. Au fost contactati bloggeri din fiecare din cele 10 orase unde au avut loc serbarile - Targu Jiu, Timisoara, Resita, Oradea, Targoviste, Ploiesti, Buzau, Bacau, Braila, Constanta – care au devenit promotori oficiali ai evenimentelor. Campania s-a concretizat in posturi pe bloguri, cu review-uri din zilele de serbari. Fiecare blogger a folosit contul sau de Twitter pentru a promova articolele si concursul Serbarile Timisoreana.

Locul 9 - Romtelecom

Locul 9 - Romtelecom“Leapsa pentru bloggeri”, “Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei”, campania de promovare a transmiterii Campionatului Mondial de Fotbal pe Dolce Sport, “Romtelecom – Magazinul online cu cele mai multe sucursale” sunt campaniile derulate pe bloguri de Romtelecom.

Bobby Voicu a jucat in doua din episoadele serialului online “Viata in 3”, iar inainte de campania de Craciun a fost lansat teaserul “Ce poti face cu 50 de lei?”. Compania administreaza doua conturi de Twitter (Romtelecom si Clicknet). Pe Facebook au fost create doua pagini (Romtelecom si Dolce Sport). De asemenea, platforma “Familia Telcu” are pagina pe Facebook.

Locul 8 - LG

Locul 8 - LGLG Romania a dezvoltat in ultimul an campaniile pe bloguri “7 zile fara laptop” si “LG Android – Mr. Blogger”. Prezenta companiei pe Twitter a inclus campania “LG Android” si “Prima conferinta live pe Twitter din Romania”, in parteneriat cu Vodafone. Are pagina pe Facebook si a sustinut evenimentul de lansare a primului concert 3D al Loredanei, “Iubiland”. Are, de asemenea, cont pe Flickr, YouTube si profil pe Wikipedia.

Locul 7 - Orange

Locul 7 - OrangePrintre campaniile derulate de Orange pe bloguri se numara “5 saptamani in balon”, cu implicarea bloggerilor locali din zece orase, concursul de aplicatii pentru iPhone, cu implicarea blogurilor generaliste si a blogurilor specializate pe iPhone, un concurs cu vouchere de Craciun, campania scriepecer.ro si cea pentru AR Drone.

www.orange.ro/meetup este blogul de brand/companie. Responsabilii de comunicare ai Orange administreaza doua conturi de Twitter (twitter.com/click_and_shop si twitter.com/onlinemeetup), o pagina pe Facebook si un site cu user generated content (www.orange.ro/reviews).

Locul 6 - Nokia

Locul 6 - NokiaBrandul este activ in social media atat de sine statator, cat si prin “Goana dupa Ovi 2.0”, campania de promovare a unor servicii oferite de Nokia. Printre activitatile sale se numara implicarea bloggerilor in campanii precum “Puzzle cu Nokia N8”. “Nokia Qt Developers – 36.40.3.11”; sesiune de MobileBlogging cu Nokia N8 la NetCamp 2010.

Pagina de Facebook a Nokia Romania avea 29.500 fani la 30 martie 2011. Campanii derulate pe Facebook: “Nokia N8 HD”, “Craciun cu noi”, “Inapoi la scoala”, “Arata-ne vara ta”. Cinci clipuri filmate cu Nokia N8 au fost montate in cadrul Nokia Shoot ‘n’ Ride.

Locul 5 - Avon

Locul 5 - AvonEste unul din brandurile nou intrate in top, direct intr-o pozitie fruntasa. Ascensiunea se datoreaza in mare parte retelei sociale Avonconnects.com.ro. Brandul este activ in social media prin implicarea bloggerilor in campanii, comunicare directa cu bloggerii, cont si campanii pe Twitter, pagina si campanii pe Facebook (“Avon Solutions”, “Anew”, “Avon raspandeste zambete”), cont pe Flickr, cont pe Youtube, site-uri (http://feellikearealstar.com, avoncolor.ro).

Locul 4 - Petrom

Locul 4 - PetromCampania care i-a adus cel mai mare buzz online a fost “Redescopera Romania”. Pentru promovare s-au folosit contul de Twitter al Petrom, contul @LaDrumInRomania si hashtag-ul #prinRomania. Au fost realizate un site dedicat campaniei si skinuri speciale pentru site-uri, bloguri si retele sociale. De asemenea, a fost creat un banner special cu feed de Twitter cu hashtag-ul #prinRomania.

Alte doua proiecte cu sutinere in social media sunt “Tara lui Andrei” si “Harta Craciunului”.

Locul 3 - Microsoft

Locul 3 - MicrosoftPrintre activitatile desfasurate de Microsoft in social media se numara campanii pe bloguri, pe Facebook si Twitter. Compania a sustinut primul proiect de “Twitterartura romaneasca”, o carte online intitulata “Cum am intrat prima oara pe Net”, scrisa de 127 de utilizatori de Twitter. Cartea a fost lansata in cadrul campaniei “Calatorie spre centrul Internetului”. In crearea povestilor s-au implicat si opt dintre cei mai urmariti romani pe Twitter (Arhi, Bobby Voicu, Florin Grozea, Manafu, Piticu, Pyuric, Victor Kapra, Vis Urat).

Locul 2 - BCR

Locul 2 - BCR“Scoala de bani”, proiectul lansat de BCR in 2009, a continuat si in 2010, cand mecanismul de concurs s-a dezvoltat, iar numarul bloggerilor implicati in campanie a crescut. Au fost create 20 de teasere video pe 20 de bloguri pentru campania “Stii Banking si Castigi”.

BCR are cont pe Twitter si pagina de Facebook. A desfasurat campanii pe Twitter si Facebook (“Stii Banking”). Are profil actualizat pe Wikipedia, cont pe YouTube, un site de user generated content si a participat in calitate de sponsor la evenimente dedicate blogosferei.

Locul 1 - Vodafone

Locul 1 - VodafoneCu trei pagini pe Facebook actualizate constant (Paul Maximus, CRBL si Vodafone Buzz), o activitate permanenta pe Twitter, canal dedicat pe YouTube pentru clipuri exclusive si spoturi TV, cont pe Flickr, campanii pe bloguri (bannere, posturi, teste) si pe Facebook (Gadgeteer Awards – 10.000 de fani, Concurs Guns N’Roses, Concurs BCR Open Romania, Acoperire 3G UMTS 900 MHz – Nunta), Vodafone se mentine pentru al treilea an consecutiv pe pozitia de lider al clasamentului celor mai “sociale” branduri din Romania.