The New York Times

The New York TimesPoate ca nu va mai fi tiparit in zece ani, dar brandul cu siguranta va exista. Pentru ca numele ziarului lansat in urma cu 160 de ani si produsul valoreaza prea mult pentru a disparea.

Structura companiei The New York Times ar putea sa fie diferita si foarte probabil ca redactia va fi mult mai mica. Dar, cu ajutorul tehnologiei si a unor decizii de business corecte, ziarul american ar trebui sa fie inca in viata si sa fie recunoscut ca unul dintre cele mai importante branduri de stiri.

Sursa foto: The New York Times

Twitter

TwitterTwitter este o platforma de distributie a stirilor in timp real pe care nicio companie de media nu o poate neglija.

De exemplu, fotografia cu prabusirea avionului US Ariways pe raul Hudson din New York a fost transmisa pentru prima data pe Twitter

In urmatorul deceniu, site-ul ar putea deveni un instrument si mai bun de raspandire a stirilor si va ajuta la prezentarea acestora prin observatii la fata locului, fotografii si video.


Google

GoogleGoogle continua sa ramana lider in organizarea informatiei si gasirea acesteia. Iar Google News, chiar daca poate parea plictisitor pentru unii, este un produs cu o audienta uriasa.

Cel mai probabil motorul de cautare american va imbunatati Google News si il va integra in Google+. Astfel, Google va continua sa fie una dintre cele mai importante companii de distributie de stiri.

Facebook

FacebookFacebook a devenit una dintre cele importante platforme de distributie de stiri si ar trebui sa continue sa creasca ca relevanta. Acest lucru s-ar putea intampla in special datorita oferirii de stiri locale pe masura din ce in ce mai multe branduri media locale dispar.

In cazul in care nu se va inregistra vreun colaps a capacitatii de productie a inginerilor Facebook ori nu va aparea un nou competitor care sa ia fata retelei de socializare, aceasta va continua sa fie un foarte important brand de stiri in urmatorul deceniu.

Univision

UnivisionStirile se vor schimba semnificativ in urmatorul deceniu, iar unul dintre cele mai interesante lucruri de urmarit va fi felul in care va continua trustul media Univision sa se extinda in marime si influenta.

Iar, in contextul in care populatia vorbitoare de spaniola continua sa creasca in SUA, Univision - acum sub conducerea unui fost executiv al NBC si AOL- devine din ce in ce mai important.

Sursa foto: Univision


Bloomberg

BloombergStirile financiare nu isi vor pierde din importanta, si cat timp Bloomberg va continua sa produca informatii economice mai bine decat oricare companie media, va continua sa prospere ca brand.

Stirile de business – zona care aduce grosul veniturilor imperiului Bloomberg- vor avea o competitie tot mai mare odata cu dezvoltarea internetului si a tehnologiilor mobile, iar Bloomberg va trebui sa se asigure ca ofera stirile cu acuratete si foarte rapid.

Sursa foto: Bloomberg

Al Jazeera

Al JazeeraMajoritatea americanilor inca nu pot urmari televiziunea araba cu sediul in Qatar, chiar daca isi doresc acest lucru.

Dar Orientul Mijlociu este inca o sursa extrem de importanta de stiri, atat in ceea ce priveste conflictele cat si in privinta dezvoltarii.

Influenta Al Jazeera va creste si s-ar putea sa se intample acelasi lucru si cu distributia acestui canal de televiziune in SUA, mai ales in contextul in care televiziunea prin internet devine o realitate.

Sursa foto: Al Jazeera

Yahoo

YahooYahoo este inca unul dintre cele mai mari portaluri web la nivel mondial si de aceea va continua sa fie un brand foarte important.

Totodata, grupul american de internet AOL pare sa fie tot mai ambitios in crearea si cumpararea de branduri cu continut premium avand in vedere ca anul trecut a achizitionat cotidianul online The Huffington Post si TechCrunch, unul dintre cele mai importante bloguri de tehnologie din Silicon Valley.

Dar nici Yahoo nu a intrat chiar la apa desi multi oameni din industrie spun ca gigantul american este in deriva.

Urmatorii zece ani vor fi interesanti pentru companie deoarece ar putea sa scada usor pe masura ce utilizatorii sai de e-mail ori ai serviciului de cautare ar putea alege alte alternative. Sau ceva ar putea sa o revigoreze. Dar, cu siguranta, Yahoo va ramane un loc foarte important de unde milioane de oameni isi iau stirile.

CNN

CNNCNN nu intra in top pentru un motiv anume...nu este nici cel mai antreprenorial, nici cel mai interesant, nici cel mai mare si nici cel mai slab site de stiri. Dar este solid, prietenos si de incredere, iar pentru milioane de oameni asta este tot conteaza.

CNN este aproape sinonim cu stirile de calitate si ar trebui sa fie si in continuare un urias brand de stiri.

Sursa foto: CNN

Politico

PoliticoThe Washington Post ar mai putea fi sau nu un ziar printat in urmatorii zece ani.

Dar Districtul Columbia (Washington) va avea nevoie sa se promoveze cumva. Iar Politico pare sa sa devina un brand dominant care sa dureze.

Sursa foto: Politico