Cereti ajutorul celor din jurul dvs.

Cereti ajutorul celor din jurul dvs.Acestia v-ar putea ajuta cel mai mult prin referinte sau, mai precis, prin a va oferi numele unor persoane care au nevoie de produsele si serviciile dvs.

Fiti atent la evolutia afacerii si la ce oameni angajati.

Fiti atent la evolutia afacerii si la ce oameni angajati.In loc sa platiti angajati care sa nu faca mare lucru atunci cand businessul scade, puteti apela la angajati temporari. O alta oportunitate este sa va angajati copiii.

Angajati studenti la costuri reduse sau dati-le sansa sa faca practica pe gratis, astfel incat sa capete experienta.

Invatati lucruri noi.

Invatati lucruri noi.In loc sa platiti un consultant sa va scrie comunicate de presa il puteti angaja pentru o ora pentru a va arata cum sa faceti acest lucru singur.

Fugiti de avocati.

Fugiti de avocati.Incercati sa va rezolvati problemele inainte de a ajunge la avocati. Nu ignorati niciun fel de plangere scrisa ori prin telefon.

Promovati-va la televizor.

Promovati-va la televizor.La posturile de televiziune locale va puteti face cunoscut la preturi acceptabile in timpul zilei (10.00-16.00) si noaptea. Chiar daca nu veti ajunge neaparat la cei care urmaresc televiziunea la orele de varf va puteti crea o noua baza de potentiali clienti.

Folositi cupoane si diferite tipuri de flyere la punctele de vanzare pentru a va promova si aveti grija ca acestea sa ajunga in sacosele clientilor dvs. alaturi de cumparaturile acestora.

Impartiti cheltuielile de promovare cu cei care conduc businessuri asemanatoare, adica incercati sa impartiti cheltuielile cu cei care vand bunuri si servicii complementare.

Folositi motoarele de cautare.

Folositi motoarele de cautare.Cautati potentiali vizitatori pentru site-ul dvs. prin cautarea pe grupuri de discutii si forumuri interesate de produsele ori serviciile pe care le oferiti.

Faceti cunoscut oamenilor site-ul firmei pe care o conduceti. Incercati sa il mentionati in scrisori, pe cartile de vizita, in semnaturile din e-mail, in general in toate locurile unde este posibil sa fie vazut de ceilalti. Puneti-l pe uniformele angajatilor si pe toate produsele de promovare pe care le oferiti, pe toate comunicatele de presa ori pe masinile companiei dvs.

Planificati-va cheltuielile

Planificati-va cheltuielileIntrebati furnizorii daca va ofera discount-uri pentru platile facute mai devreme decat data initiala. Daca nu, este in avantajul dvs. sa achitati facturile si taxele mai tarziu atat timp cat nu trebuie sa platiti amenzi.

Intrati intr-o asociatie.

Intrati intr-o asociatie.Multe dintre ele au taxe de acces rezonabile si ofera diferite discount-uri pentru unele achizitii pe care le faceti.

Transformati vremea intr-un prieten.

Transformati vremea intr-un prieten.Aranjati astfel incat sa aveti un spatiu alternativ din care sa va conduceti businessul in cazul unui dezastru natural major. De exemplu, ati putea aranja cu conducatorul unei firme din aceeasi industrie sa folositi facilitatile sediului firmei acestuia in caz de dezastru ori invers.