Wide View

Povestea unui brand romanesc de cosmetice organice lansat pe piata din Franta

Careless Beauty a fost lansat in 1992 de Elena Oancea si a reprezentat pana acum o investitie care depaseste 100.000 euro. Produsele, realizate exclusiv din plantele cultivate de familia Oancea, reprezinta cosmetice organice, primite, recent, cu interes si de piata franceza, a spus Adina Oancea, farmacist si estetician in cadrul companiei, in emisiunea Profesionistii in Retail.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile