Wide View

Ce pregateste miniPRIX, brandul local care se strecoara "printre picioarele" gigantilor din retailul de imbracaminte

Lansat in decembrie 1999, miniPRIX a devenit destinatia preferata de shopping pentru “studentul cu 2 lei in buzunar: unul pentru sandwich si celalalt pentru tricou”, a spus Mara Cristina, brand manager al companiei, in cadrul emisiunii Profesionistii in Retail. Aceasta a vorbit despre planurile retailerului pentru a construi un dialog cu generatia Z, formata din tinerii nascuti in perioada 1995-2012.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile