Wide View

Foodwise Marketing: Brandul care imi va smulge cardul din portofel va fi unul onest

Pe masura ce retelele sociale au castigat in popularitate, fiind si locul ales frecvent de catre consumatori pentru a discuta despre brandurile preferate, companiile au acces instant la feedback pentru produsele pe care le comercializeaza. Una dintre caracteristicile care vor trebui sa se regaseasca in ADN-ul unui brand in viitor, pentru a-i putea "smulge" cardul din portofel cumparatorului va fi onestitatea.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile