Wide View

Mara Cristina, miniPRIX: Daca inainte clientii cumparau cu sacii, acum se rezuma la cosuri

miniPRIX, unul dintre cele mai longevive branduri locale de imbracaminte, a atins anul trecut pragul de afaceri de zece milioane de euro, a spus Mara Cristina, brand manager al companiei, care a subliniat faptul ca o tendinta ce a marcat 2016 a fost orientarea clientilor catre produse de o calitate superioara si un pret mai mare.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile