Ce pregateste miniPRIX, brandul local care se strecoara "printre picioarele" gigantilor din retailul de imbracaminte

Lansat in decembrie 1999, miniPRIX a devenit destinatia preferata de shopping pentru “studentul cu 2 lei in buzunar: unul pentru sandwich si celalalt pentru tricou”, a spus Mara Cristina, brand manager al companiei, in cadrul emisiunii Profesionistii in Retail. Aceasta a vorbit despre planurile retailerului pentru a construi un dialog cu generatia Z, formata din tinerii nascuti in perioada 1995-2012.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri