Cum ii poate ajuta pe retaileri neuromarketingul: "Nu suntem in extrema de manipulare pentru ca, din fericire, nu putem citi mintea consumatorilor

Ana Iorga a lansat in urma cu cinci ani Buyer Brain, compania care “aduce stiinta in marketing”, asa cum ii place fondatoarei sa defineasca obiectul activitatii ei. Mai exact, Buyer Brain analizeaza modul in care consumatorii reactioneaza la anumite elemente de comunicare venite din partea brandurilor. Ana Iorga a discutat in emisiunea Profesionistii in Retail despre cum pot folosi retailerii acest instrument de cercetare in relatia cu consumatorii.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri