Amalia Buliga, Diverta: Parintii au cumparat ghiozdane mai scumpe. Pretul mediu a fost 200-250 de lei

Anul acesta parintii s-au orientat catre ghiozdane cu preturi mai mari decat in anii precendenti, acestia dand si 200-250 de lei pe un ghiozdan fata de 100 de lei in urma cu doi, trei ani, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360, Amalia Buliga, directorul general al Diverta, unul dintre cele mai mari lanturi de librarii din Romania cu 24 de magazine si o cifra de afaceri de 10 milioane de euro.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri