Munteanu, Webdigital, la WALL-STREET 360: Mesajul intr-o campanie reusita trebuie sa fie subtil si bine targetat

Youtube devine un mediu din ce in ce mai interesant pentru companii si advertiseri – “spot-ul trebuie sa ajunga la audienta potrivita; de exemplu daca esti in cautarea unui Golf 7, cauti online un articol al Top Gear si, inainte, ti se serveste o reclama YouTube FIX cu un model de Golf 7 si o invitatie la un test drive, interesul ar fi mult mai mare, decat reclame aleatoare”, spune Ionut Munteanu, fondator Webdigital, prezent la WALL-STREET 360.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri