Alina Arhire, eMAG: Am investit in ultimii doi ani peste 3 mil. euro in a-i motiva pe clienti sa comenteze pe site

eMAG, cel mai mare retailer online din Romania, a investit in ultimii doi peste trei milioane de euro in dezvoltarea de programe care sa ii motiveze pe clienti sa comenteze in dreptul produselor pe care le comanda si le utilizeaza, a spus Alina Arhire, business unit manager al categoriilor Home&Deco, beauty, copii si jucarii in cadrul emisiunii Wall-Street 360.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri