Editorial: De ce unele crize de imagine nu vor fi vreodata uitate...

Si exact acest punct ne-a atras atentia: ce impact are o criza de imagine asupra deciziilor consumatorilor si cum stim ca a fost bine gestionata o astfel de situatie ? Povestea studiului nostru incepe intr-o frumoasa zi de primavara. Ne-am intalnit pentru o cafea si am povestit despre modalitati prin care sa aflam cum percep oamenii o criza de imagine si gestionarea ei. Am decis sa organizam un studiu calitativ in care sa prezentam...

Romania, tara oamenilor care dau vina unii pe altii, dar nu pe ei insisi (Opinie)

Romania, tara extremelor, unde exista servicii medicale publice in conditii mizerabile sau servicii medicale in conditii de hotel de lux, dar pentru care majoritatea nu are bani. Cum sa aiba majoritatea bani pentru servicii medicale in conditii decente daca munceste ca sa traiasca de la salariu la salariu, dar nu traieste ca sa munceasca, ca sa se dezvolte? Dam vina pe spitalele private ca au servicii prea scumpe, dar nu dam vina pe noi ca ne...

Opinie Adina Carapencea, Giftshare: Fata nevazuta a multinationalelor

Prin dimensiunea si forta pe care o au, multinationalele sunt in pole position ori de cate ori in discutie apar subiecte precum import de tehnologie si inovatie, impulsionand adesea si companiile cu capital local sa tina pasul, sa devina mai competitive. Mai sunt, in acelasi timp, si un angajator extrem de important in economie. Iar dincolo de faptul ca au construit culturi ale angajatilor, multinationalele au fost si sunt in continuare, poate...