Firma franceza Lacoste i-a cerut in scris politiei norvegiene sa il impiedice pe Anders Breivik sa mai apara la tribunal in haine produse de aceasta, dupa ce a declarat public ca este marca sa preferata
Anders Breivik a recunoscut ca a ucis 77 de persoane in atacurile din iulie. Lacoste inca nu a comentat asupra unor informatii potrivit carora ar fi ingrijorata de asocierea acestuia cu numele sau potrivit cotidianului Dagbladet, citat de BBC News Online, informeaza Mediafax.

In drum spre interogatoriul cu privire la atacuri, Breivik a fost fotografiat imbracat cu o bluza Lacoste de culoarea rosie (foto). In plus, el purta un pulover negru Lacoste in alte imagini difuzate.

Procurorul politiei Christian Hatlo a confirmat pentru cotidianul norvegian Dagbladet ca politia a fost contactata de Lacoste. "Da, am fost contactati de Lacoste, dar ceea ce au cerut ramane intre noi", a declarat Hatlo.

Gestul companiei franceze are loc dupa ce marca americana Abercrombie and Fitch s-a oferit sa plateasca sume de bani participantilor la o emisiune MTV, pentru a nu mai purta haine cu marca sa.

Firma americana a motivat ca asocierea acestora cu hainele sale este contrara "naturii aspirationale" a marcii si poate "deranja" fanii acesteia.

Ea a prezentat preferinta unui anunit participant la emisiune ca deosebit de daunatoare si a oferit bani producatorilor MTV pentru a incuraja participantii la emisiune sa poarte alte marci de haine.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri