Cupa Mondiala de Rugby 2011, organizata de Noua Zeelanda, ar putea genera venituri de 1,67 miliarde dolari pentru economia globala provenita din activitati sportive, potrivit unui studio MasterCard Worldwide.
Totodata, turistii straini care viziteaza Noua Zeelanda vor cheltui 654 milioane dolari de-a lungul Cupei Mondiale.

Studiul arata ca activitatea economica asociata sportului ar putea aduce pana la 11,7 miliarde dolari in economia Noii Zeelande, pana la sfarsitul acestui deceniu.

Raportul constata ca, pana la finele acestui deceniu, cheltuielile consumatorilor asociate activitatilor sportive in Noua Zeelanda pot atinge valoarea de 1 miliard de dolari.

Dezvoltarea turismului, sponsorizarea unor activitati civice si dezvoltarea afacerilor generate de turneu sunt estimate sa ajunga la o valoare de 1,21 miliarde de dolari, in timp ce numarul persoanelor care lucreaza in domenii asociate sportului ar putea sa creasca, ajungand intre 52.000 si 58.000 pana la sfarsitul acestui deceniu, conform studiului.

„Cupa Mondiala de Rugby este in top trei evenimente sportive si cel mai mare eveniment din lume in acest an. Asa cum arata si raportul, turneul va stimula activitatea economica din intreaga lume si, in particular, din Noua Zeelanda, atat in timpul turneului, cat si pe termen lung. Alaturi de tarile cu traditie in rugby, fanii vor avea ocazia sa vada natiuni emergente, ca Rusia, care participa pentru prima data la Cupa Mondiala de Rugby si Romania, unde participarea a crescut cu 222%, din 2003, contribuind astfel la marirea atractivitatii turneului si asigurand premisele pentru o crestere ulterioara”, a precizat Mike Miller, directorul executiv al IRB.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri