Ogilvy PR: Suntem 'suparator de organizati'

Am face o campanie foarte puternica de PR in presa on-line pentru o cauza frumoasa (a vreunui ONG) si am masura rezultatele ei. Am folosi apoi aceste rezultate - prin comunicare pe toate vehiculele media - aratand obiectiv cat de bine a fost auzit mesajul campaniei, cat de clar s-a inteles ideea, cat de multi oameni a miscat aceasta campanie si deci cat de mare impact in randul publicului l-a avut si il poate avea presa on-line.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Agenția Saptămânii »



Setari Cookie-uri