Nu credem in solutii date ad-hoc in meetinguri sau in interviuri. Sunt exact ca ideile ôde terasaö pe care le tot discuta si ras-discuta creativii din diverse agentii, la bere.
Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Str. Nicolae G. Caramfil, nr. 61C, sect 1, 014146 Bucuresti

Numele agentiei: BV McCann Erickson

Anul infiintarii: 1991 ca si Clip Advertising iar din 1996 se afilieaza la reteaua McCann WorldGroup

Director General/Manager: Bogdan Enoiu

Numar angajati: 148

Portofoliu clienti:

Vodafone, Coca Cola, ING, Interbrew, Nestle, Kandia-Excelent, Tnuva, Radio 21, LĺOreal, ING, MTV Romania, Orkla Foods, Europey MasterCard, Agentia Deutche Lufthansa AG, AMP, Bancpost, Bellinda, BenQ Mobile, Brown Forman, Carrefour, Aston Group Romania, CIT, CPW, Exxon Mobil, Humanitas, IQ Ads, Kober, Opel, Reckitt Benckiser, Fundatia Renasterea, Romanicriss, Sprinter Distribution, UPS, Ozone, Zarea, Off Road Adventure Romania, AER (Asociatia Editorilor din Romania), Senso Ambiente.

Cifra de afaceri pe 2005: 42,8 milioane de euro

Descrierea (mai) detaliata a agentiei

1. Domenii de specializare ale agentiei:

McCann Erickson este o agentie specializata pe creatie, strategie, media.
Grupul de comunicare McCann cuprinde si diviziile MRM ľ Relationship Marketing, McCann PR - servicii de PR, Momentum ľ divizia de BTL, Brand Tailors ľ consultanta de brand.

2. Structura pe departamente a agentiei:
structura specifica unei agentii de publicitate

3. Campaniile realizate anul acesta

1. Vodafone: campania de rebranding Connex - Vodafone, campania ôEuropeö, cmpania ôLiveö, campania promotionala pe fotbal ôHagiö.
2. Coca Cola ľ campania ôGaseste ceva in care sa creziö ľ aprilie 2006
3. Coca Cola ľ Fotbal ľ ôE timpul sa redevenim celebriö ľ septembrie 2006
4. Campania realizata pentru Bookfest ľ client AER (Asociatia Editorilor din Romania) ľ iunie 2006.
5. Dorna ľ Campania ôIncarca-te cu naturaö ľ client The Coca Cola Company
6. Sprite Icstrim - Campania ôSprite te sprijina dar nu te salveazaö - client The Coca Cola Company
7. Sprite ľ campania promotionala źLa promotii castiga cine nu trebuie ╗ - client The Coca Cola Company
8. Campania Maggi ôGreater thingö ľ client Nestle Romania ľ septembrie 2006.
9. Campania ôMade in Romaniaö ľ client MTV Romania - septembrie 2006
10. Antena 1 ľ campanie autopromo Antena 1
11. Foton ľ campanie de imagine - client Sprinter Distribution
12. Fujitsu ľ campanie de imagine - client Aston Group Romania
13. Kandia ľ campanie de imagine - client Kandia Excellent - octombrie 2006
14. Frontline ľ campanie de imagine - client Veteco
15. Adrealul ľcampanie de imagine - client Orkla Foods Romania
16. Tomi ľcampanie promotionala - client Orkla Foods Romania
17. ING Bank ľ campania ôSelfĺBank de la INGö
18. ING Asigurari ľ Campanie de Educare a pietei

4. Punctele forte ale agentiei
- oamenii

5. Punctele slabe ale agentiei
- modestia

6. Palmares

In cei 10 ani de existenta agentia McCann Erickson a castigat peste 100 de premii de creativitate si eficienta.

Anul acesta McCann a castigat titlul de ôCea mai buna agentie din Europa Centrala si de Estö la festivalul Golden Drum iar la Golden Hammer (Riga) a primit pentru doi ani consecutiv titlul de ôCea mai creativa agentieö.
McCann a fost, de asemenea, nominalizata la Festivalul de la Cannes in anul 2005 cu lucrarea ôCafeauaö realizata pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei ôMcCann Erickson Romaniaö, dupa care se ghideaza angjatii?

ôAn agency grows faster if it concentrates on growing its clientĺs business, rather than its own.ö

Cum ati promova presa online intr-o o campanie de publicitate?

Nu credem in solutii date ad-hoc in meetinguri sau in interviuri. Sunt exact ca ideile ôde terasaö pe care le tot discuta si ras-discuta creativii din diverse agentii, la bere.

Daca aveti intr-adevar un proiect concret, va asteptam oricand cu placere in Nicolae Caramfil 61C.

Care sunt metodele specifice agentiei ôMcCann Erickson Romaniaö de a comunica eficient cu clientii?

Nu-i mintim.
Ii ascultam foarte atent la brief.
Insistam cu intrebarile pana cand lamurim toate aspectele proiectului.
Ii contrazicem cand e cazul.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va ôvindeö cat mai bine?

Tactica de a ôte vindeö la client nu poate duce la o relatie de lunga durata. Daca tu nu corespunzi asteptarilor lui in mod natural, fara eforturi extreme de moment sau perdele de fum, relatia o sa se strice. Pentru ca nu te poti preface la infinit - nici in business, nici in viata.

E bine sa iei clienti care te plac pentru ceea ce esti. Daca exista foarte putini clienti care te plac, atunci ai o problema grava, trebuie sa schimbi radical modul de lucru al agentiei. Dar daca exista suficienti clienti care cauta profilul tau ca agentie, atunci n-are sens sa fii cameleonic din dorinta de a acumula bugete peste bugete. Noi credem in relatii care cresc organic; de aceea avem conturi pe care le tinem de 7-8 ani, in ciuda tuturor schimbarilor pietei.


Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Agen╚Ťia Sapt─âm├ónii »


Setari Cookie-uri