Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Str. Nicolae G. Caramfil, nr. 61C, sect 1, 014146 Bucuresti

Numele agentiei: BV McCann Erickson

Anul infiintarii: 1991 ca si Clip Advertising iar din 1996 se afilieaza la reteaua McCann WorldGroup

Director General/Manager: Bogdan Enoiu

Numar angajati: 148

Portofoliu clienti:

Vodafone, Coca Cola, ING, Interbrew, Nestle, Kandia-Excelent, Tnuva, Radio 21, LOreal, ING, MTV Romania, Orkla Foods, Europey MasterCard, Agentia Deutche Lufthansa AG, AMP, Bancpost, Bellinda, BenQ Mobile, Brown Forman, Carrefour, Aston Group Romania, CIT, CPW, Exxon Mobil, Humanitas, IQ Ads, Kober, Opel, Reckitt Benckiser, Fundatia Renasterea, Romanicriss, Sprinter Distribution, UPS, Ozone, Zarea, Off Road Adventure Romania, AER (Asociatia Editorilor din Romania), Senso Ambiente.

Cifra de afaceri pe 2005: 42,8 milioane de euro

Descrierea (mai) detaliata a agentiei

1. Domenii de specializare ale agentiei:

McCann Erickson este o agentie specializata pe creatie, strategie, media.
Grupul de comunicare McCann cuprinde si diviziile MRM Relationship Marketing, McCann PR - servicii de PR, Momentum divizia de BTL, Brand Tailors consultanta de brand.

2. Structura pe departamente a agentiei:
structura specifica unei agentii de publicitate

3. Campaniile realizate anul acesta

1. Vodafone: campania de rebranding Connex - Vodafone, campania Europe, cmpania Live, campania promotionala pe fotbal Hagi.
2. Coca Cola campania Gaseste ceva in care sa crezi aprilie 2006
3. Coca Cola Fotbal E timpul sa redevenim celebri septembrie 2006
4. Campania realizata pentru Bookfest client AER (Asociatia Editorilor din Romania) iunie 2006.
5. Dorna Campania Incarca-te cu natura client The Coca Cola Company
6. Sprite Icstrim - Campania Sprite te sprijina dar nu te salveaza - client The Coca Cola Company
7. Sprite campania promotionala La promotii castiga cine nu trebuie - client The Coca Cola Company
8. Campania Maggi Greater thing client Nestle Romania septembrie 2006.
9. Campania Made in Romania client MTV Romania - septembrie 2006
10. Antena 1 campanie autopromo Antena 1
11. Foton campanie de imagine - client Sprinter Distribution
12. Fujitsu campanie de imagine - client Aston Group Romania
13. Kandia campanie de imagine - client Kandia Excellent - octombrie 2006
14. Frontline campanie de imagine - client Veteco
15. Adrealul campanie de imagine - client Orkla Foods Romania
16. Tomi campanie promotionala - client Orkla Foods Romania
17. ING Bank campania SelfBank de la ING
18. ING Asigurari Campanie de Educare a pietei

4. Punctele forte ale agentiei
- oamenii

5. Punctele slabe ale agentiei
- modestia

6. Palmares

In cei 10 ani de existenta agentia McCann Erickson a castigat peste 100 de premii de creativitate si eficienta.

Anul acesta McCann a castigat titlul de Cea mai buna agentie din Europa Centrala si de Est la festivalul Golden Drum iar la Golden Hammer (Riga) a primit pentru doi ani consecutiv titlul de Cea mai creativa agentie.
McCann a fost, de asemenea, nominalizata la Festivalul de la Cannes in anul 2005 cu lucrarea Cafeaua realizata pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei McCann Erickson Romania, dupa care se ghideaza angjatii?

An agency grows faster if it concentrates on growing its clients business, rather than its own.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie de publicitate?

Nu credem in solutii date ad-hoc in meetinguri sau in interviuri. Sunt exact ca ideile de terasa pe care le tot discuta si ras-discuta creativii din diverse agentii, la bere.

Daca aveti intr-adevar un proiect concret, va asteptam oricand cu placere in Nicolae Caramfil 61C.

Care sunt metodele specifice agentiei McCann Erickson Romania de a comunica eficient cu clientii?

Nu-i mintim.
Ii ascultam foarte atent la brief.
Insistam cu intrebarile pana cand lamurim toate aspectele proiectului.
Ii contrazicem cand e cazul.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va vinde cat mai bine?

Tactica de a te vinde la client nu poate duce la o relatie de lunga durata. Daca tu nu corespunzi asteptarilor lui in mod natural, fara eforturi extreme de moment sau perdele de fum, relatia o sa se strice. Pentru ca nu te poti preface la infinit - nici in business, nici in viata.

E bine sa iei clienti care te plac pentru ceea ce esti. Daca exista foarte putini clienti care te plac, atunci ai o problema grava, trebuie sa schimbi radical modul de lucru al agentiei. Dar daca exista suficienti clienti care cauta profilul tau ca agentie, atunci n-are sens sa fii cameleonic din dorinta de a acumula bugete peste bugete. Noi credem in relatii care cresc organic; de aceea avem conturi pe care le tinem de 7-8 ani, in ciuda tuturor schimbarilor pietei.