Cum ar promova cei de la Speed Promotion presa online: \"Touch screen-uri interactive in mall-uri, promoteri cu monitoare LCD in intersectii (simuland vanzatorii de ziare), headline-uri de genul ôdin cate click-uri dai paginaö ôhartia de ziar e buna, dar cerneala lasa peteö ôziarele ľ o editie pe zi la 2 lei, presa online ľ o editie pe minut mokaö
Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Strada Vidin nr.62-64, sector 2, Bucuresti
Tel/Fax: 021 242 50 95
E-mail: office@speedpromotion.ro
www.speedpromotion.ro

Numele agentiei: Speed Promotion

Anul infiintarii: 1997

Director General/Manager: Dorin Boerescu

Numar angajati: 27

Portofoliu clienti: Forever Living Products, Midocar, BDT, Organizatia Salvati Copiii, Next Advertising, Agip, Ink Broker de asigurare, Depozitul de papetarie ľ www.dpap.ro, Autoitalia, Agricover, Hotel Sofitel Bucuresti

Cifra de afaceri pe 2005: 873.000 Euro

Descrierea (mai) detaliata a agentiei:

1. Domenii de specializare ale agentiei: strategii integrate de comunicare, creatie, campanii media si online, BTL, PR si productie

2. Structura pe departamente a agentiei: creatie, strategie, client service, productie, PR, contabilitate, online, planning

3. Campaniile realizate anul acesta

BDT ľ ôSpecialisti ţn Fordö ľ februarie 2006
BDT - ôBDT te invita sa iubesti Mazdaö ľ mai 2006
Midocar ľ ôMidocar recomanda Volkswagen pentru orice stare de spiritö ľ septembrie 2006
Ink Broker ľ ôTe asiguram ca suntem langă tineö ľ octombrie 2006
Dpap.ro ľ noiembrie 2006

4. Punctele forte ale agentiei

Strategii orientate pe cresterea vanzarilor
Creativi care respecta brieful si deadline-ul (da, stim ca e incredibil, de-aia ne si mandrim cu ei)
Client service dedicat si competent
Experienta si competenta mare in campanii online (inclusiv Google Adwords)

5. Punctele slabe ale agentiei

Nu zicem ca n-avem, dar noi nu prea le stim ľ asteptam cu interes opinii avizate pe subiectul asta.

6. Palmares

Lansarea brandului Captain Crantz ľ cereale pentru mic dejun ale Dobrogea Grup (2003)
2 premii Internetics pentru www.convertor.ro (2003) si pentru www.5pm.ro (2005)
Nominalizare Internetics pentru campania ô5 motive sa vii la Midocarö (2004)
ôStories of broken dreamsö ľ film documentar despre exploatarea copiilor (2005)
Crearea si lansarea BTWC Brokerage (2005)
Primul studiu despre obisnuintele de cumparare si informare ale soferilor bucuresteni (2005 si 2006)
Relansarea mărcii Mazda in Romania(2006)
Poziţionarea BDT ľ primul dealership 100% la standarde Ford din Romania (2006)

Test de aderenta

Care este filosofia, moto-ul, agentiei ôSpeed Promotionö, dupa care se ghideaza angajatii?

Suntem buni pentru ca ne place ce facem, cu cine si pentru cine.

Cum ati promova presa online intr-o o campanie?

Touch screen-uri interactive in mall-uri, promoteri cu monitoare LCD in intersectii (simuland vanzatorii de ziare), headline-uri de genul ôdin cate click-uri dai paginaö ôhartia de ziar e buna, dar cerneala lasa peteö ôziarele ľ o editie pe zi la 2 lei, presa online ľ o editie pe minut mokaö

Care sunt metodele specifice agentiei ôSpeed Promotionö de a comunica eficient cu clientii?

Berile, party-urile, telefoanele noaptea tarziu samd stim ca nu ne apartin in exclusivitate noua (nici gandurile ôfrumoaseö pe care creativii le adreseaza vineri seara clientului care tocmai mai vrea o ôultimaö modificare) asa ca aici ne abtinem.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va ôvindeö cat mai bine?

Nu credem in strategii de a ne vinde, cautam doar clienti care se potrivesc cu noi ľ clienti pentru care putem sa facem chestii misto care sa se vada in vanzari. Nu vopsim garduri aiurea si nici nu ne dam leoparzi cand nu e cazul ľ daca ne potrivim, daca exista chimie reciproca o facem, daca nuů. ramanem prieteni si gata.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Agen╚Ťia Sapt─âm├ónii »


Setari Cookie-uri