Speed Promotion: 'Suntem buni pentru ca ne place ce facem, cu cine si pentru cine'

Cum ar promova cei de la Speed Promotion presa online: \"Touch screen-uri interactive in mall-uri, promoteri cu monitoare LCD in intersectii (simuland vanzatorii de ziare), headline-uri de genul din cate click-uri dai pagina hartia de ziar e buna, dar cerneala lasa pete ziarele o editie pe zi la 2 lei, presa online o editie pe minut moka

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Agenția Saptămânii »



Setari Cookie-uri