Metoda optima de comunicare cu clientii: \"Implicare personala. Intelegerea businessului clientului. Implicare personala.\"
Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

Sos. Nordului nr. 94F, sector 1, Bucuresti
Tel: 031 ľ 620.0444 / 5/ 6/ 7
Fax: 031 ľ 620.0444
E-mail: aquarium@friendsadvertising.ro
www.friendsadvertising.ro

Numele agentiei: FRIENDS Advertising

Anul infiintarii: 2003

Director General/Manager:
Sorin Tranca ľ Managing Partner

Numar angajati: 20

Portofoliu clienti:

Banca UniCredit Romania, Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, etc), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), Intersnack, Tiriac Imobiliare, FAN COURIER, European Drinks, Gealan, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Siemens Romania, Cefin Real Estate, Ministerul Afacerilor Externe, Eclipse Sat Londra, I.G.C.T.I., Fundatia Copii Sanatosi, Holcim, Pro Alim San (campania "Vreau Paine Curata"), TINA R, Medrom, Euro 26,.

Cifra de afaceri pe 2005: 1,8 mil Euro

Descrierea (mai) detaliata a agentiei

1. Domenii de specializare ale agentiei

Full Service

2. Structura pe departamente a agentiei

Creatie
Client Service
BTL & Events
Productie
New Business
Strategie
Media
PR

3. Campaniile realizate anul acesta

Medrom ľ Campania äCalatorie la capatul pamantuluiö (www.govasigo.ro). Iulie 2006

Fundatia äCopii Sanatosiö ľ Creative Services; Campania de comunicare äCopilul tau este mai fericit cand cineva are grija de sanatatea luiö - Septembrie 2006

FAN Courier ľ Rebranding si pozitionare ţmpreuna cu Trout & Partners; Rebranding; Campanie de comunicare (internet, radio, outdoor, print). Noiembrie 2006

Tiriac Imobiliare (Residenz, Cartierul German) ľ Campanie de lansare, strategie ţn colaborare cu Trout & Partners; Corporate Identity (naming, logo, slogan); Campanie de comunicare (internet, outdoor, print). Octombrie 2006

Pro Alim San ľ campania äVreau Paine Curataö ľ Campanie de lansare; Corporate Identity; Campanie de comunicare (TV, radio, presa, outdoor). Noiembrie 2006.

4. Punctele forte ale agentiei

Pragmatism, atmosfera, solutii integrate, senioritate, responsiveness, knowledge local, dorinta & abilitatea de a ţntelege afacerea clientului.

5. Punctele slabe ale agentiei

Nu avem.

6. Palmares

Sorin Tranca & Bojan Spasic
Premii si nominalizari la AdPrint, Ad'Or, GoldenDrum (Portoroz), GoldenHammer.
Aparitii in Lurzer's Archive si AdForum.

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei ôFriends Advertisingö, dupa care se ghideaza angjatii?

äWrite hot, edit cold.ö Luke Sullivan

Cum ati promova presa online intr-o campanie de publicitate?

La prima mana, am construi pe ideea ästiri care se agata de tineö. Pentru restul, va poftim cu un brief pe Soseaua Nordului 94F.

Care sunt metodele specifice agentiei ôFriends Advertisingö de a comunica eficient cu clientii?

Implicare personala. Intelegerea businessului clientului. Implicare personala.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va ôvindeö cat mai bine?

Am incepe prin a spune ca din cele 5 minute pe care le are la dispozitie, ii vom rapi unul. Dupa care, in acel minut, i-am spune care e avantajul esential in lucrul cu FRIENDS. Iar pentru cele 4 ramase l-am lasa sa se gandeasca la asta.
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din sec╚Ťiunea Agen╚Ťia Sapt─âm├ónii »


Setari Cookie-uri