Inmatricularile de automobile noi Dacia din Franta au crescut cu 6,6% in aprilie, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut, la circa 8.000 de unitati, dupa o scadere puternica in martie, in conditiile in care inscrierile in circulatie de pe piata franceza s-au redus cu 11,2%.

Din punct de vedere al inmatricularilor din Franta, Dacia intrece ca performanta marci precum Opel, Fiat, Toyota sau Nissan, rezultate mai bune inregistrand doar marcile franceze Peugeot, Citroen si Renault si cele straine Volkswagen si Ford, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile.

Ponderea inscrierilor de automobile Dacia in totalul de pe piata franceza a crescut de la 4% in aprilie anul trecut la 4,7% in aprilie 2011.
In luna martie, inmatricularile Dacia au scazut cu 26,5%, la 12.212 de unitati, scrie Mediafax.

Clasamentul inscrierilor in circulatie din aprilie este condus de grupul PSA Citroen Peugeot, cu 49.934 unitati inmatriculate, in scadere cu 21,1%, urmat de Renault, din care face parte si Dacia, cu 41.483 de inregistrari, cu 19,1% mai putin decat in aprilie anul trecut. Pentru marca Renault, inmatricularile s-au redus cu 23,5%, la 33.487 de unitati.

Ponderea inregistrarilor pentru grupurile franceze in total a scazut de la 60,8% la 53,9%.

In cazul grupurilor straine, primul loc in top este ocupat de Volkswagen (22.572 inmatriculari, in crestere cu 5,1%), pe urmatoarele pozitii plasandu-se General Motors (9.122 inregistrari, -4%) si Ford (8.702 inmatriculari, -8,2%).

Clasamentul marcilor straine este condus de Volkswagen (13.673 inscrieri, +9,5%), Ford (8.702 de unitati, -8,2%) si Opel (7.131 unitati, -5,7%).

In total, pe piata franceza au fost inmatriculate 169.451 de automobile noi in aprilie.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri