Numarul autoturismelor noi inmatriculate in aprilie a fost de 4.999 unitati, in crestere cu 31,8% fata de martie, dar in scadere cu 43,6% fata de aceeasi luna din 2010, cea mai vanduta marca ramanand Dacia, potrivit datelor Directiei Regim Permise Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).
In aprilie 2010 au fost inregistrate 8.875 de autoturisme noi, iar in martie anul acesta 3.793 unitati.

Dacia conduce in clasamentul celor mai vandute autoturisme cu 1.072 unitati inmatriculate in aprilie, in scadere cu 70,3% fata de aceeasi luna a anului trecut. Marca autohtona este urmata in clasament de Volkswagen, cu 737 masini ( in crestere cu 21,6%), Skoda, cu 485 unitati (cu 26,9% mai putine), si Renault, cu 461 unitati (in scadere cu 27,1%), informeaza Mediafax.

Potrivit DRPCIV, printre marcile mai rare inmatriculate in aprilie s-au numarat Jaguar, cu doua autoturisme, si Bentley, Ferrari, Dodge, Daewoo, Lada si Smart, cu cate o masina.

In ceea ce priveste autoturismele second hand, analiza DRPCIV indica in aprilie o scadere de 68,4%, de la 12.518 unitati in aceeasi luna a anului trecut la 3.955 masini.

Totalul vehiculelor noi inscrise in circulatie a fost de 6.803 unitati, in scadere cu 34,3% fata de aprilie 2010.

In luna analizata, au fost inmatriculate 133 de mopede si motociclete, in scadere cu 22,6%, si 30 de autobuze si microbuze, cu 26,8% mai putine.

Numarul autoturismelor noi inmatriculate anul trecut a scazut cu 18,5%, la 94.541 unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri