Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat, dupa o vizita pe autostrada Timisoara - Arad, ca ar trebui mai multa "mobilizare si organizare", dar ca este "un lucru bun" ca acest tronson va fi terminat in acest an, urmand ca receptia sa fie facuta in primavara anului viitor.
"Trebuie un pic mai multa mobilizare si organizare pentru ca nu sunt nici o suta de contructori. Dar atata timp cat domnul Lucaci (directorul DRDP Timisoara, Sorin Lucaci - n.r.), directorul Regionalei de Drumuri si Poduri, da asigurari ca va fi terminata lucrarea anul acesta, deci se va putea circula, urmand ca anul viitor, la inceputul primaverii, sa se faca receptia, e un lucru bun", a declarat Anca Boagiu, citata de Mediafax.

Ministrul Anca Boagiu a precizat ca ministerul nu va acorda nicio "suplimentare financiara" in cazul acestui contract.

Ministrul Transporturilor a mentionat ca primeste in fiecare saptamana rapoarte ale unor filmari ale santierului autostrazii Timisoara - Arad facute din avion si daca, in urma cu doua luni, la ultima sa vizita pe acest santier, nu era multumita de stadiul lucrarilor, acum acestea par sa decurga in grafic.

La sfarsitul lunii aprilie, reprezentantii consortiului FCC-Astaldi reclamau prefectului de Timis, Mircea Bacala, ca lucrarile la autostrada Timisoara - Arad sunt ingreunate intrucat, in 2009, Primaria Giarmata a retrocedat 1,5 hectare de teren care se afla chiar pe traseul autostrazii.

Prefectul de Timis a tinut sa precizeze ca lucrarile la autostrada Timisoara - Arad nu sunt oprite, ele continuand fara acceptul proprietarilor.

Potrivit lui Mircea Bacala, "constructorul nu este optimist" ca va termina cei 33 de kilometri ai autostrazii Timisoara - Arad in termenul stabilit, decembrie 2011, predarea lucrarii putand fi amanata pentru luna mai 2012.

La randul sau, primarul comunei Giarmata, Ioan Delvai, declara ca nu cunoaste acesta problema, insa intr-adevar Comisia Locala de Fond Funciar a dispus mai multe retrocedari de teren in 2009, an in care au inceput si exproprierile pentru constructia autostrazii. El preciza ca toate retrocedarile de teren s-au facut pe loturi propuse de ADS si de aceea considera ca, "daca s-au facut confuzii", acestea apartin angajatilor ADS si ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).

Directorul adjunct al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara Horatiu Simion spunea ca in aceste cazuri lucrarile nu sunt oprite si nici ingreunate, urmand ca la clarificarea situatiei proprietarii sa fie despagubiti.

"Daca sunt consemnari eronate sau probleme de proprietate, lucrarile nu sunt oprite, ele continua. Intra in vigoare legea exproprierilor. Lucrarile pot fi oprite doar pentru descarcarea arheologica si in cazul in care pe sub autostrada trece o conducta de petrol sau de gaz. Dar in aceste cazuri proprietarii sunt despagubiti", afirma Simion.

Lucrarile la autostrada Timisoara - Arad au inceput in vara anului 2009, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, afirmand ca aceasta ar trebui sa fie data in folosinta la sfarsitul anului 2011.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri