Volkswagen a revenit pe prima pozitie in Europa, inregistrand cel mai mare numar de unitati livrate in 2005. "Volkswagen este o marca puternica. Acum culegem roadele ofensivei noastre de modele", a explicat dr. Wolfgang Bernhard, presedintele Consiliului de Administratie al marcii Volkswagen. "Noile noastre modele au fost primite cu entuziasm in intreaga Europa. Aceasta ne confera un avantaj pentru anul care urmeaza", a continuat Bernhard.

Numai in luna noiembrie Volkswagen a livrat 129.000 de autovehicule, ceea ce inseamna o cota de piata de 11,1%, cu 1,7 puncte procentuale mai mult fata de cel de-al doilea clasat. Dintre toate modelele din gama, Volkswagen Golf a inregistrat cel mai mare succes, cifra de jumatate de milion de unitati inmatriculate fiind atinsa deja in primele zece luni ale anului. "In acest an, Golf a surclasat detasat concurenta", a aratat Wolfgang Bernhard. Lansarea Golf Plus a contribuit semnificativ la aceasta reusita.

"Acest succes ne-a aratat ca ideile si conceptele noastre inovatoare ne permit sa ne extindem si sa crestem chiar in contextul unei piete foarte competitive, cum este cea a segmentului de automobile compacte". Toate celelalte modele lansate in 2005 s-au afirmat rapid pe piata. Alaturi de Golf Plus, Volkswagen a lansat noul Passat si Passat Variant, noul Polo, noul Beetle si noul Beetle Cabrio, noul Golf R32, precum si Fox si Jetta. Totodata, in 2005 a fost prezentat noul Eos la Salonul International de la Frankfurt si prototipul EcorRacer la Tokyo Motor Show.

In Romania, Volkswagen Passat domina suveran de mai bine de 7 ani in clasa sa. Pozitia a fost confirmata si in acest an, cand aproape 3.000 de romani au ales noul model. In acelasi timp, Touareg este lider in segmentul SUV Premium, iar Golf s-a detasat in automobilul de flota numarul unu al marcii. "Avem o gama noua de modele. Insa aceasta nu inseamna ca ne vom opri sa contemplam succesul. Avem noi surprize pregatite pentru 2006. Vom demonstra ca Volkswagen produce automobile care starnesc admiratie si pasiune, de care clientul poate beneficia la preturi competitive. Ne vom pastra pozitia de lideri in Romania", a declarat Matei Albulescu, brand manager Volkswagen Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri