Ford Motor intentioneaza sa tripleze productia de vehicule electrice pana in 2013, de la 35.000 la peste 100.000 de unitati, in conformitate cu strategia de a deveni un lider pe acest segment, transmite AFP, citat de Mediafax.
Constructorul auto american vrea sa profite astfel de interesul cumparatorilor pentru vehiculele ecologice.

"Cumparatorii asteapta acum sa faca economii de energie cu toate noile vehicule Ford si diversificam gama de vehicule electrice", a declarat Jim Farley, vicepresedinte pentru marketing, vanzari si service al grupului.

Ford urmeaza sa lanseze pana la sfarsitul lui 2012 cinci vehicule electrice si hibride in America de Nord, intre care camioneta Transit Connect Electric, care este deja in vanzare, si automobilul de talie medie Focus Electric, care va intra pe piata in acest an.

Intre aceste modele se afla monovolumul hibrid C-MAX Energi, si C-MAX Hybrid, pentru care productia va incepe in 2012.

La acestea se va adauga un alt vehicul hibrid.

C-MAX Hybrid si C-MAX Energi vor fi fabricate ca si noul Ford Focus 2012 la uzina din Wayne, Michigan, prima fabrica din luma care va produce vehicule pe benzina, electrice si hibride, se arata intr-un comunicat al Ford.

Uzina functioneaza partial pe baza energiei solare, a precizat grupul american.

In urma cu o saptamana, Ford a anuntat va fabrica cel mai mic motor din istoria grupului, de un litru si in trei cilindri, destinat echiparii viitoarei generatii de vehicule hibride ale sale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri