Audi va angaja 2.100 de oameni in Ungaria, odata cu derularea unor investitii de 900 milioane euro care vor tranforma fabrica de la Gyor in cea de-a patra mare unitate integrata de productie a grupului, a declarat joi presedintele companiei germane, Rupert Stadler, citat de Reuters.
Audi a anuntat anul trecut ca va investi 900 milioane euro in fabrica de la Gyor pentru a o extinde semnificativ.

Initial, compania planificase sa angajeze 1.800 de persoane in cadrul proiectului de extindere, insa a urcat numarul cu 300 dupa ce a decis sa construiasca si o noua instalatie de presare a panourilor de caroserie.

"Noua presa va inchide ciclul complet de productie la unitatea de la Gyor. Va fi cea de-a patra uzina completa de productie si asamblare dupa Ingolstadt, Neckarsulm si Bruxelles", a afirmat seful Audi, potrivit Mediafax.

Audi va creste astfel numarul de automobile produse in Ungaria la 125.000 pe an incepand din 2013.

Anterior, uzina de la Gyor asambla numai modelul TT, folosind motoare construite local si componente livrate de la Ingolstadt.

Incepand din 2013, fabrica din Ungaria va produce mai multe modele, inclusiv TT, A3 Cabriolet si o alta versiune a A3, potrivit Audi.

Premierul ungar Viktor Orban a declarat ca investitia va aduce o contributie importanta la economie, in valoare de pana la 2% din PIB.

Orban a adaugat ca guvernul va dezvolta educatia si alte servicii la Gyor pentru a deservi investitia Audi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri