Vanzarile Dacia de autoturisme si vehicule comerciale usoare au scazut in primul semestru al acestui an cu 2,9%, la 176.956 de unitati, de la 182.153 in aceeasi perioada a anului trecut, se arata intr-un comunicat transmis de grupul francez Renault.
Numarul de autoturisme comercializate de Dacia in primele sase luni ale anului a scazut cu 2,1%, de la 169.901 la 166.374 de masini, informeaza Mediafax.

Vanzarile de vehicule comerciale usoare au coborat totodata cu 13,6%, de la 1.348 la 1.374 de unitati.

Grupul Renault a inregistrat in aceeasi perioada o crestere de 1,9% a vanzarilor de automobile si vehicule comerciale usoare, la 1,374 milioane.

In Europa, vanzarile Renault au coborat cu 7,4%, la 831.712 unitati, scadere compensata de performantele bune din regiunile Euromed, Eurasia si cele doua continente americane.

Dacia a inregistrat o crestere de 2,5% a vanzarilor pe pietele europene, conservandu-si cota de piata de 1,6%, iar modelul Duster lansat in aprilie 2010 a ajuns, la finele lunii iunie, la aproape 71.000 de inmatriculari in Europa, potrivit comunicatului Renault.

In Franta, marca romaneasca a ocupat locul al cincilea in privinta vanzarilor catre clienti privati, cu 50.417 de unitati livrate, in scadere cu 21,6%, si o cota de piata de 3,5%. Duster a reusit performante bune si in Franta, insa modelul Sandero este in declin, dupa incheierea programului guvernamental de sustinere a vanzarilor de autoturisme noi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri