Porsche Inter Auto Romania (PIA), reteaua care uneste cinci dealership-uri si sapte marci auto Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley, Weltauto, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 40% in prima jumatate a anului 2011, in comparatie cu perioada similara a anului trecut, prin vanzarea a 3.500 de autoturisme noi.
„Cresterea noastra in cifre se datoreaza mentinerii relatiilor cu clientii de flota si cu clientii loiali. Am realizat, in primele sase luni ale anului, un volum de 3.500 de masini noi vandute in toate dealership-urile PIA, incluzand si activitatea colegilor de la Porsche Timisoara. Este un numar ce reprezinta 6% din totalul masinilor noi, vandute anul trecut in Romania (doar importuri)”, a declarat Dana Cortina, director general Porsche Inter Auto Romania.

Compania are in prezent 550 de angajati. PIA investeste 1.800 de euro pe an pentru training-ul fiecarui angajat. Personalul PIA este verificat prin Mistery Shopping, teste de atelier, CSS (Customer Satisfaction Survey).

Porsche Inter Auto Romania are showroomuri in Bucuresti si Timisoara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri